Verloren ''Vriendinnen''

Hai,

Doordat er vorig jaar veel met mij is gebeurt ben ik heel veel ‘‘vriendinnen’’ kwijt geraakt. Ze lieten mij zitten wanneer ik het het moeilijkst had. En nu voel ik me vaak alleen… Vooral op dagen wanneer er niemand kan afspreken. Dan denk ik echt omfg, i’m such a loner. Herkent iemand dit? Ik zou graag een lieve vriendin willen die er altijd voor me is…

Ahw dat is echt balen! Ik herken het zelf niet, maar misschien heb je hier iets aan: http://forum.girlscene.nl…nnen/list_messages/234856

ik snap precies wat jij bedoelt, ik ben ook echt een loner doordat mensen mij hebben laten zitten

dit is nu al mijn zoveelste reactie over dat ik me eenzaam e.d voel maar ik heb gewoon een kutdag…

Ik heb hetzelfde meid :slightly_smiling_face:.

Helaas heel erg herkenbaar :frowning_face:

heb ik ook, echt een kuttijd gehad waarin ik me vriendin heel hard nodig had, hebben ze me gewoon keihard laten zitten en ‘nieuwe’ vriendinnen gemaakt :frowning_face:

ik ben zo lonerrr :’)

Ik snap het ook helaas. Probeer misschien eens een nieuwe hobby of meer contact te zoeken met mensen op school?

Ja maar het is best raar om ineens zomaar naar mensen toe te lopen waar ik nooit mee praatte… Is er anders iemand hier die vriendjes wilt worden? hahaha.

Haha, ik wil best vriendjes worden :wave:

Waar woon je? (Of waar in de buurt?)

Ik wil ook best vrienden worden :grinning:.

ook met slagroomwolk trouwens :grinning:.

Kheb hetzelfde :confused: Hoewel er toch niemand in Zuid-Limburg woont hier. xD (Denk ik)

Haha, nee Amsterdam hier :slightly_smiling_face:.
Maar we kunnen dan toch wel gewoon vrienden worden?

@slagroomwolk in Arnhem hahaah jij?
@tartaarsaus ik wil ook wel vrienden met je worden hoor hahaha.

Hahaha, yeah.:dancing_women:

Ik add je wel even als vriend.

Ik heb dat ook. Bij mij kwam het vooral door ruzie, ze moesten naar een andere school of ik ging naar een andere school (middelbare).

Laten we allemaal vrienden met elkaar worden :stuck_out_tongue:

Vind ik ook meid :grinning:.

JEEE. wie woont er in Arnhem dannn?