Verlieft op me ex. :$

Ik heb een beetje een probleem (voor mij gevoel echt groot)
Ik ben verlieft op me ex.
Maar hij heeft ondertussen al weer iemand anders. (ik weet niet of hij voor haar ook echt gevoelens heeft)
maar het is echt heel raar het is gewoon een player dat weet ik, ik heb hem ook nooit helemaal 100% vertrouwt.
en ik had ook altijd twijfels enzo, maar hij was gewoon zooooo lief voor mij.
Ik weet het jullie vinden dit raar he ? :blush:
Mja mijn vrienden zeggen dat ik hem moet vergeten maar hoe erg ik het ook probeer het lukt gewoon niet.
Ik zit er echt heel erg mee.

Maar wat moet ik nu dan ? :anguished:?

Zoals je zelf al zegt: je hebt hem nooit 100% vertrouwd, het is een player, je had twijfels… Hoe moeilijk het ook is, vergeet hem.

Ja maar dat is juist wat niet lukt.:blush:

“En je moet die dingen die verloren zijn, ook als verloren beschouwen.”

het is moeilijik, maar je bent meer waard! :slightly_smiling_face:

verliefd is met een d

ot: als je weer iets met hem neemt zul je zien dat het helemaal zo geweldig nog niet is en was dus hou dat maar gewoon in je achterhoofd

here the same. : (
alleen heeft die geen ander.

Dankje wel voor julie reactie’s allemaal.
Maar nu heeft hij het met dat meisje uitgemaakt en mij weer gevraagt.
Ik wist echt niet wat ik moest doen want eigenlijk wil ik hem terug maar aan de ene kant ook niet.

Oké. Hij maakt er wel een beetje een spelletje van zeg.

Gewoon niet doen.
Of wel doen, kom je er vanzelf wel achter denk ik.

Je weet dat hij een player is, en je hebt hem nooi 100 % vertrouwd. Ik zou het niet. Je maakt jezelf hier alleen maar ongelukkiger mee.

je moet je goed bedenken waarom het je EX is :wink:
ik bedoel, het is niet zomaar dat hij niet meer je vriendje is,

en als hij nu met een meisje heeft,
waarvan jij niet eens weet of hij gevoelens heeft voor haar,
dat zegt toch ook wat over de jongen?

ik zou t niet doen als ik jou was :wink:

idd.

OT: t is ook moeilijk om iemand te vergete maar tzal toch moete dus doe veeeeeeeel leuke dingen zodat je geen tijd hebt om aan hem te denke!
hoelang had je iets met hem?

ok dit zegt iedereen natuurlijk
maar

je bent 13…
wat een drama allemaal wat doen jullie dan? handjes vasthouden? ik hoop toch niet meer. en hij is een player? van 14 zeker…

alsjeblieft, je hoeft pas een vriendje te nemen als je 15 bent.

Ik kan niet oordelen hoe het was met jou en je ex toen, maar je moet wel begrijpen dat jou leven nog niet voorbij is… je bent pas 13, net in het begin van de pubertijd… waarschijnlijk was dit je eerste vriendje daar kan je leuk op terug kijken als je later oud bent. En waarschijnlijk kom je nog zat leuke jongens tegen waarmee je iets krijgt… je eerste echte vriendje blijft niet de man van je dromen, waarmee je waarschijnlijk trouwt… Dat komt zelden voor…

uhm. wat boeit het dat ze 13 is?
dan kan het probleem net zo erg voor je zijn als je 17 bent?
&hou jij nooit t handje van je vriendje vast?

btw; er zijn genoeg mensen die op hun 12de al ontmaagd zijn -.-

Iets langer dan een half jaar.

ja, en dat is nou precies het probleem,
12 jarige moeten niet bezig zijn met ontmaagd te worden, tuurlijk houd ik wel de hand van mijn vriend vast… dat doet iedereen, maar ik hoop dat voor een 13 jarige een relatie niet meer inhoud dan dat, als jij op je 13e al bezig bent met sex vind ik dat niet goed. daarom vind ik dat ze er niet zon probleem van moet maken.

Ik ben niet bezig met seks.
En alsof een relatie alleen daarover gaat!
Meschien voor jou wel, maar voor mij gaat het daar juist (nog) helemaal niet om.
Weetje hoeveel ik van hem hield en eigenlijk nog steeds.
Ja ik hou zijn hand vast.
En ik zoende hem ook.
Dat is toch niet verkeerd of wel tjee.

Sorry hoor maar het lijkt of het bij jou alleen maar om de seks gaat hoe erg je iemand kunt missen.