Hoi!
Voor alle duidelijkheid, mijn vriendin vroeg of ik het via mijn account op Girlscene kon zetten dus dat jullie dat weten.
Ik praat al een tijdje met een jongen, hij is echt een geweldig persoon. Hij zei vanaf het begin al dat hij niet aan relaties doet, maar ik besefde me toen niet dat hij serieus geen relatie wilt omdat het ‘alleen maar gezeik’ is.
Ik vind hem eerlijk gezegd leuk, en hij stuurt mij soms een kushartje en zegt ‘Ja liefje?’ of ‘Ja schat’. Hij is dan super lief en hij zei ook voor de grap tegen een vrinedin van mij dat wij een relatie hebben.
Hij maakt soms ook ‘seksuele opmerkingen’ zoals ‘Je hebt echt een mooie kont’ of ‘Je bent echt knap’.
Maar hij zegt vervolgens een paar uur daarna dat hij mij als ‘zusje’ ziet en dat hij mij heel erg vertrouwd en zo. Ik begin verliefd te worden op hem, en ik durf het echt niet te zeggen. Hij zei ooit ‘zorg dat je niet verliefd op mij word, want ik zie als een goeie vriendin.’ hij heeft me ervoor gewaarschuwd maar ik vind hem echt leuk.
Ik weet dat hij een persoon is die niet makkelijk toegeeft dat hij iemand leuk vind.
Wat moet ik doen?
Groetjes,
Vriendin van Misslieff