verliefdt op mn BF

heey de titel zegt het al ik ben verliefd op mijn beste vriend ik ken hem al heel lang en ik wil het wel vertellen maar ook weer niet want ja hij is de enige waar ik mee kan praten hij luistert goed naar me en ik kan alles vertellen,nu wil ik hem vertellen dat ik hem leuk vind maar ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken en of ik het moet doen want ik wil hem niet kwijtraken als vriend.ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Ik probeer te lezen en te begrijpen. Maar dat gaat niet. Te… weinig… punten…

Dat. + het is verliefd, niet verliefdt

Waarom die foto? :’)

ik wil hem met jullie delen:wink2:

Ik denk dat je het toch beter kan zeggen tegen hem, en dat andere meisje, als zij zichzelf beter vindt dan hij. Is er toch iets mis hoor. Zij bepaalt toch niet met wie jij omgaat.

18?

Nevermind.
Vertel het hem gewoon. Je loopt idd het risico dat het niet wederzijds is. Dan moet je jezelf gewoon wat tijd geven om erover heen te komen en als hij een echte vriend is zal hij je daarvoor wel niet laten vallen.
Succes.

VERTALING:

heey de titel zegt het al, ik ben verliefd op mijn beste vriend. ik ken hem al heel lang en ik wil het wel vertellen maar ook weer niet, want ja hij is de enige waar ik mee kan praten. hij luistert goed naar me en ik kan alles vertellen. nu wil ik hem vertellen dat ik hem leuk vind maar ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken en of ik het moet doen, want ik wil hem niet kwijtraken als vriend. ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Zo ongeveer…

Ik ken hem!

verliefdt.
Ik weet echt hoe jij je voeldt.

http://www.youtube.com/watch?v=DeJGTxALKUY
Stuur hem dit nummer?

^o god dat zou ik dus zo’n afknapper vinden
niets persoonlijks…

waar ken je hem van dan???:grinning:

wat bedoel je dat liedje???

woont ie in denhelder ?

hij woont in julianadorp dus jah:D

ik zou het zeggen idd. :wink:

ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem, alleen het word nog erger, want hij heeft 4 maanden met een vriendin van mij gehad. dat is nu al een maand of 2/3 uit maar ze voelt nog steeds wat voor m, (terwijl ze wel al met een andere jongen bezig was enzo.) maar ik heb haar dus pas verteld dat ik m leuk vind enzo en dat heeft ze gelijk doorgelult, maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
die jongen weet trouwens wel dat ik m leuk vind alleen ik weet niet wat ik met die vriendin moet…:anguished:?

** en als ik jou was zal ik het m wel gewoon zeggen.