verliefdheid

er zit een hele leuke jongen bij mij op mn sport, en ik ga hem leuk vinden, dat weet ik nu al. Maar dat wil ik niet, dus hoe zorg ik ervoor dat ik niet verliefd op hem word? want als ik verliefd op hem word dat durf ik niet meer naar mn sport toe, en ik ben vet slecht in die sport die ik doe dus ga ik me dood schamen.

god, als mensen dat eens wisten. was de wereld een stuk makkelijker :’).

dream on.
dat gaat niet lukken
het gebeurd.
of het gebeurd niet.

ergens anders gaan sporten?

Uit het oog uit het hart, snel nu het nog kan!
Ik heb dat ook, thank god zie ik hem hoogstwaarschijnlijk niet meer!

ik kan niet ergens anders gaan sporten, die sport die ik doe , doen niet zoveel mensen. En anders moet ik dat 50 kilometer verderop gaan doen, en bij ons is er ook maar 1 groep dusja ^^

Wat voor sport doe je dan?

En dat lukt echt niet hoor: NIET verliefd worden
Je kan het niet zomaar wel worden en je kan het niet zomaar niet worden.

aikido :blush:

idd…
en wat maakt het uit dat je er slecht in bent? als je gewoon jezelf bent is het niet erg en boeie als je hem leuk vind misschien gaat hij je ook wel leuk vinden en zijn jullie straks een stelletje =]

Het gaat idd denk ik niet lukken, want als je er nu al de heletijd mee bezig gaat houden dat je hem niet leuk wilt gaan vinden, dan ga je je er steeds meer mee bezig houden, dus is de kans groot dat je hem alleen maar eerder leuk gaat vinden. Ga er gewoon heen en laat het je overkomen en geniet ervan zou ik zeggen, je weet nooit wat ervan komt. Of je moet er voor kiezen om ergens anders te gaan sporten, maar waarom zou je ervoor vluchten?

Haha dat had ik ook.
Nieuwe klas, leuke jongen erin die wel heel populair is bij de meisjes, ik dwing mezelf hem niet leuk te vinden, maar dat gebeurt toch.
Daar kan je niets tegen doen.
En het scheelt me geen reet dat hij populair is. Hij is leuk punt uit.
En hij schijnt mij nog leuk te vinden ook xD