Hay meiden. Ik kon niet echt een goed topic vinden met mijn vraag. Ik denk hier al een tijdje aan, maar: wanneer ben je nou echt verliefd? Want je krijgt dan van die standaard antwoorden als ‘heel de dag aan hem denken’ etc.
Maar het vreemde bij mij is, als ik bijvoorbeeld met een knappe jongen heb gezoend kan ik daar serieus dagen aan denken. Maar dat is geen verliefdheid, want ik heb ook wel eens met een heel knappe jongen gezoend die ik niet kende en het lijkt mij dat je niet verliefd kan worden op iemand die je niet kent.
En ik heb het idee dat ik jongens gewoon erg snel leuk vind, het vreemde is, als ik bijvoorbeeld uit ga, (dan vind ik jongens ook al snel leuk) maar dan kijk ik meestal echt mijn type jongen, terwijl ik op mijn school bijvoorbeeld al in mijn klas 3 jongens op kan noemen die ik leuke jongens vind, terwijl het, vooral qua uiterlijk, totaal niet mijn types zijn. Toch denk ik dan wel vaak aan die jongens en ik zou me dan bijvoorbeeld wel aangetrokken voelen om met ze te zoenen maar nooit met ze kunnen hebben.
Ik kan jongens bijvoorbeeld ook al leuk vinden als ze iets hebben wat mij aanspreekt (bepaalde hobby’s, kledingstijl) terwijl ik ze in mijn ogen niet het prototype knap vind, maar daardoor toch interessant ga vinden.
Misschien ben ik wel nooit echt verliefd geweest op een jongen, dat denk ik, misschien dat ik daarom niet weet wat het is. Haha wie snapt en herkent zich hierin of kan het me uitleggen? Het is niet een dringende vraag of zoiets, maar ik vraag het me af.