Verliefdd

Ik ben weer eens verliefd, Alleen ik vertel het niet aan mijn ouders. Omdat ze er dan de hele tijd over beginnen, en dat is heeeel irritant! Maar wat is dus het probleem, Als ik verliefd ben, eet ik haast niks, en ben ik blijer dan normaal. En dat merk je natuurlijk. Hoe kan ik dit een beetje verbergen?

Dan heb ik daarbij nog een probleem, Die jongen is de dj van de school!! :upside_down_face: Hij is heel aardig en wil morgen afspreken. Teminste dat is de bedoeling. (geen idee of het nog door gaat) Hij vind me leuk, maar wil me eerst beter leren kennen. Iemand tips zodat er geen stiltes vallen? :bored:

xx

Gewoon zeggen dat je niet zo’n honger hebt :stuck_out_tongue:

En tegen die stiltes, weet wat hij leuk vindt enzo, dan kan je altijd daar een gesprekje over beginnen, maar vaak gaat het wel vanzelf.

Veel plezier morgen! :slightly_smiling_face:

Dankjee!

Je ouders hebben vaak hoe dan ook wel door als je verliefd bent. Dat was in mijn geval in elk geval zo haha.

Ga op zoek naar iets wat jullie in gemeen hebben. Daar kan je dan vast eindeloos over door blijven praten.

Aangezien hij dj is, kan je ook beginnen over muziek. Vraag naar zijn muzieksmaak. Daar kan hij, als dj, vast eindeloos over praten.

Het gaat vast allemaal vanzelf :wink:

Veel plezier!!

Bedankt! :beer:

En. hoe is het gegaan? Leuk gehad?