Verliefd

Oke, ik schaam me best wel om dit hier neer te zetten maar ik doe het toch.

Niet citeren!!

Dit jaar is er bij ons een stagiaire met gym. Hij geeft ons alleen les. Het is de broer van iemand bij mij uit de klas. Ik noem die gymleraar ff rik. Ik vind Rik al heel lang leuk! Hij is 17. Dus het kan wel/niet. Hij woont bij me in de straat. Ik weet niet. Hij is zo lief voor me. Hij begrijpt me. Soms, als ik verdrietig ben tijdens gym (In mijn klas word ik al 5 jaar lang gepest) komt ie naast me zitten, en probeert alles uit me los te krijgen. Maar ik durf het niet te zeggen. Vooral omdat het ZIJN broertje is die me het meeste pijn doet. Ik heb dan zin om tegen hem aan de kruipen. Hij doet heel anders tegen mij dan tegen de andere meisjes uit me klas. Ik weet het niet.

xx

Ik weet het echt niet…

Je profiel zegt dat je 11 bent en daar ga ik dus vanuit.
Het klinkt een beetje als een crush, je denk dat hij anders tegen je doet maar hij doet gewoon zijn werk. Ik spreek uit ervaring dat je als stagiere vaak word gevraagt om ‘kinderen’ die buiten de groep vallen of problemen hebben wat meer aandacht te geven om het zelfvertrouwen op te krikken.

En als je gepest word door zijn broertje zou ik persoonlijk naar je gewone docent gaan en het daar mee bespreken als je al lang word gepest is het tijd dat je er wat aan gaat doen. En ik denk persoonlijk dat als je het tegen zijn broer zegt hij het toch met je gewone docent moet en gaat bespreken.

Nee hem word niks gevraagd, dat weet ik zeker. Want het lijkt altijd alsof ik erbij hoor

Denk je dat docenten niet weten wat speelt…Als je echt al zolang word gepest en als je vaker verdrietig bent tijdens de les. zoals je zelf zei dan valt het op.

Ik hoop dat je weet dat een stagiere alles MOET bespreken met de docent bij wie hij stage loopt.

okee…
gewoon even een serieuze vraag…denk je serieus dat een jongen van 17 die je lesgeeft je leuk vindt?
sorry meid maar dream on…

forget it, het is gewoon vies wanneer een jongen van 17 met een meisje van 11 gaat. Zoiets noem je pedofilie

Beetje raar dat je 2 topics hebt, met precies dezelfde beginpost.
En om antwoord te geven, je kan niks met hem beginnen en hij vind je vast niet leuk. Ik snap niet waarom je dat nu nog niet inziet na alle reacties in je andere topic en in dit topic.

Beiden (nog) minderjarig, dus waarom niet? :stuck_out_tongue:

een topic is meer dan genoeg, ik kan wel je titel veranderen, je hebt eigenlijk al 2 topics. Hou het hier dus bij over dit onderwerp.

Hij is in principe leraar en die mogen geen verkering met iemand uit hun klas of leerling, daarnaast ben je 11/12 denk niet dat hij daar in geïnteresseerd is. Zoek een leuke jongen van je eigen leeftijd, of wacht nog even.