Verliefd

Hoooiii,
Ik zit met een probleem. Ik ben al een aantal jaar verliefd op een jongen die bij mij op de basisschool gezeten heeft. Na groep 8 zijn we allebei naar een andere school gegaan. Vorig jaar, dus 5 jaar later, zag ik hem toevallig op Facebook en toen toen kwamen die gevoelens weer helemaal boven.

Nu heb ik de moed bij elkaar gezocht om hem aan te spreken via chat. Ik vroeg of hij zin had om te gaan zwemmen, maar hij zei dat hij nooit zwemt, alleen in de vakanties. Nu een aantal maanden verder vind ik hem nog steeds leuk, maar iedereen zegt dat ik hem moet vergeten. Maar zo makkelijk gaat dat niet. Snappen jullie?? Hij was altijd een van de populairste jongens van de klas en ik het buitenbeentje zeg maar.

Hij pakte ook altijd mijn tennisbal af en gooide die steeds op het dak lachend, ook rende hij steeds achter mij aan met pakkertje. Toen ik in het ziekenhuis lag voor een operatie, kwam hij ook langs met een chocoletter en een kaart.

Ik ben dus nu nog steeds verliefd, maar wat moet ik nu doen?? Ik ben niet het typ dat iets gaat drinken ofzo.

Xxx

Niks aantrekken van wat andere mensen zeggen!
Ookal was je een buitenbeentje, die jongen kan je alsnog leuk vinden :slightly_smiling_face:
Ga gewoon een gesprekje met hem aan, en als hij uit zichzelf ook vaak begint met een gesprek, betekent dat vaak dat hij het leuk vindt tegen je te praten :slightly_smiling_face:
Dus dan kan je verder, met te vragen of hij af wil spreken ofzo.

Nou, aangezien het 5 jaar later is, maakt het nu al helemáál niks meer uit dat jij toen een buitenbeentje was toch? :slightly_smiling_face: Vraag gewoon eens aan hem of hij eens ergens wat wil drinken ofzo, densnoods doe je de eerste keer met een groep andere vrienden erbij van de basisschool als je met zn tweeen te eng vind. En dan vraag je dan aan hem of hij eens met zn twee iets wilt doen. :slightly_smiling_face:

Vraag hem anders mee naar de film als hij niet wil zwemmen (:

wow ik moet even zeggen dat ik het echt stoer vind dat je hem zo hebt aangesproken dat zou ik niet durven! :slightly_smiling_face: begin gewoon met wat oppervlakkige gesprekken op facebook en als het gezellig word kan je zn msn vragen, misschien cammen of misschien daarna vragen om samen iets te doen?

dit herken ik dus precies!
ik begon tegen hem te praten en hij stuurde ?? en negeerde me
:
maar dit helpt niet echt, sowieso niet geschoten is altijd mis!
en de kans dat je hem nog ziet is best klein
succes!

Dank jullie wel, ik ga denk ik vragen aan andere klasgenoten of ze het leuk vinden om een soort reünie te houden. En als ik het dan durf, dan vraag ik of hij een keertje zin heeft om naar de film te gaan. Ben alleen bang dat hij mij uitlacht en dat ik voor gek sta.

Alleen ik durf niet meer te chatten met hem, ben bang dat hij het raar vind en mij uitlacht en dat ik dan voor gek sta. Wat moet ik nu doen?? Gewoon chatten of niet??