Hoooiii,
Ik zit met een probleem. Ik ben al een aantal jaar verliefd op een jongen die bij mij op de basisschool gezeten heeft. Na groep 8 zijn we allebei naar een andere school gegaan. Vorig jaar, dus 5 jaar later, zag ik hem toevallig op Facebook en toen toen kwamen die gevoelens weer helemaal boven.
Nu heb ik de moed bij elkaar gezocht om hem aan te spreken via chat. Ik vroeg of hij zin had om te gaan zwemmen, maar hij zei dat hij nooit zwemt, alleen in de vakanties. Nu een aantal maanden verder vind ik hem nog steeds leuk, maar iedereen zegt dat ik hem moet vergeten. Maar zo makkelijk gaat dat niet. Snappen jullie?? Hij was altijd een van de populairste jongens van de klas en ik het buitenbeentje zeg maar.
Hij pakte ook altijd mijn tennisbal af en gooide die steeds op het dak lachend, ook rende hij steeds achter mij aan met pakkertje. Toen ik in het ziekenhuis lag voor een operatie, kwam hij ook langs met een chocoletter en een kaart.
Ik ben dus nu nog steeds verliefd, maar wat moet ik nu doen?? Ik ben niet het typ dat iets gaat drinken ofzo.
Xxx