Verliefd

2 maand geleden smste een jongen mij altijd slaapwel, het bleek toen dat hij op me verliefd was maar ik niet op hem.
Nu ben ik verliefd op hem maar ik weet niet of hij nog verliefd is op mij.

Miss kan dit hepen;

• hij antw altijd op mijn smsjes (soms duurt het wel een tijdje) en op de smsjes van mijn vriendinnen niet.
  • Gisteren tijdens zwemtraining waren ik en mijn vriendinnen aan het praten en hij vroeg aan mij over wat het ging (ja, hij zei men naam!)
    -Gisteren stond ik na zwemtraining met hem onder de douche ( met badpak!)
    en hebben we lang gepraat. en voor we onder de douche stonden riep hij nog iets naar me wat hij even goed aan een ander meisje kon vragen

Maar nu weet ik niet of hij nog op mij is. Zijn dit tekens, of denk ik het gewoon?

ik zou ht gewoon vragen. en zeggen dat jij nu verliefd op hem bent. dan kom je er vanzelf achter

dubbel

Als je weet wat z’n hobby’s en intresses zijn kan je daar met hem over praten enzo. En als j de zelfde dingen leuk vind kan je dat een x samen gaan doen (zoals: hij speelt gitaar en zingt en jij kan ook zingen dan kan je een keer samen muziek maken ofsoow(zou ik kunnen doen met m’n crush:$ hihi)) of je vraagt hem gewoon een x mee uit

Het zijn maar twee maanden verschil, dus het kan nog best zijn dat hij nog steeds verliefd op je is. Ik denk dat je het hem gewoon moet vertellen.