Verliefd?

Ik heb een vriendje, en we hebben nu ongeveer 3 en een halve week. Toen hij mij verkering vroeg heb ik ja gezegt, ondanks ik twijfelde. Ik vind hem ook heel leuk, het is heel gezellig als we afspreken maar of ik verliefd ben weet ik niet. Ik ga graag na hem toe, ben graag bij hem op school, maar kriebels voel ik niet… Vinden jullie dat dat echt moet, of kan ik het zo gewoon laten en afwachten of ik nog kriebels krijg?

je vind hem wel heel leuk, ik denk dat die kriebel wel komen dan :stuck_out_tongue:

Kijk het nog even aan, maar als het echt niet komt er wel met hem overhebben.

Ik heb nog nooit kriebels gehad? Maar wel relaties, waar ik heel gelukkig in was.

Als je verliefd bent weet je het. Lijkt me duidelijk dat je nu gewoon in een relatie zit met een jongen die je gewoon leuk vindt. Dat is niet ideaal nee. Wacht af of er nog verandering in komt, maar als dat niet zo is, zou ik toch wel beginnen nadenken over of je hier mee verder wil. Het is niet echt eerlijk tegenover die jongen als hij wel halsoverkop verliefd op je is.

Dat is juist mn probleem, hij vertelt mij altijd hoe verliefd hij op me is, maar ik weet nooit echt goed hoe ik hierop moet reageren aangezien ik niet kan zeggen dat ik nou hotel de botel ben… Maar het is niet zo dat ik het liever uit dan aan heb, want ik heb het wel heel leuk met hem.

Ok. Kijk het gewoon nog even aan. Het kan zijn dat je wel nog verliefd wordt. Maar als het binnen laten we zeggen, een maand nog niet zo is, dan is het eerlijker dat je het toch uitmaakt hoor. Dan kan hij iemand zoeken die echt verliefd op hem is en dan kan jij dat ook doen. Want een relatie met iemand waarop je verliefd bent is echt stukken beter dan iemand die je gewoon leuk vindt . Misschien moet je ook eens denken waarom je het liever uit hebt dan aan.

Is het omdat hij je aandacht geeft? Omdat je je dan niet alleen voelt, omdat je dan tegen anderen kan zeggen dat je iemand hebt? (Voel je alsjeblieft niet aangesproken door die laatste dingen, maar dat zijn een paar redenen die ik zelf heb meegemaakt en daaruit ook mijn conclusie heb kunnen trekken dat je daar geen relatie op mag bouwen.)