Verliefd?

Oke, ik plaats dit onderwerp om even iets na te gaan. Ik zit namelijk nu ong. 6 weken ofzo op school en sinds de 4 week was er een jongen die me best vaak in mn kont knijpt. Opzich vind ik het niet echt een probleem wel grappig maar veel mensen zeiden dat hij verliefd op me was, ik wilde dit dus zelf ook wel even zeker weten dus ik had hem gemailt -ik had hem het ook wel willen vragen maar ik krijg dan en een rood hoofd en ik had hem een tijdje niet gezien- of hij mij leuk vond ofzo maar ik kreeg niks terug, toen deze vrijdag keek hij me de hele tijd heel apart aan, een soort van flirtig met een soort van i told you so blik er door heen. Best a[art ook liep hij heel heel dicht tegen me aan expres. Ik denk dus dat hij die mail heeft gelezen maar niet durft te antwoorden.

Goed nu de vraag:
Kan het betekenen dat als een jongen in je kont knijpt en expres vlak langs je loopt, verliefd op je is?

xxx

euhm het lijkt me wel, alleen vind ik dat deel met in jouw kont knijpen een beetje apart . maargoed, dat kan ook aan mij liggen hoor (:
hij kan óf verliefd zijn; óf een player zijn en dat bij iedereen doen :wink:
kan je niet echt helpen, daar moet je zelf maar achter komen.

Misschien ben ik een beetje een zwartkijker, maar ik denk het persoonlijk niet. Natuurlijk kán het dat betekenen, maar de kans lijkt mij klein. Het lijkt me eerder dat hij je gewoon een beetje aan het dollen is. Maar iedereen gedraagt zich natuurlijk anders als hij of zij verliefd is, dus zeker weten kan ik het niet. (:

Naja, hij doet het niet alsof hij een eikel is, volgens mij is het idd meer dolle… maar goed hij is wel aardig dus een eikel is het sowieso niet…

Ik vind het een beetje raar als een jongen je kont knijpt zonder dat je iets met hem hebt, en ik denk ook niet dat hij verliefd op je is, maar dat hij gewoon een beetje een player is… Maar het zou natuurlijk wel kunnen, en als je het zeker wilt weten, moet je een beetje met hem gaan flirten, en kijken hoe hij daarop reageert =)

Kijk eens of hij bij andere meisjes het zelfde doet!

Doet-ie niet vandaar dat ik het me afvraag…