verliefd??

ik zit sinds kort met een jongen in de klas !! hij kijkt me altijd aan enzo en bemoeit zich overal mee als ik met me vriendinnen aant praten ben !! hij doet heel lief enzo maar is hij dan ook verliefd op me want hij is best wel cute enzo …

zoals het klinkt wel ja, flirt hij ook echt met je? als hij veel met je wil praten probeert hij zoveel mogelijk aandacht van jouw te krijgen, en raakt hij je ook wel vaker aan? (dus niet aanranderig maar bijvoorbeeld dat hij eventjes je arm aanraakt of een hand op je schouder legt ofso xD) als dat allemaal (hoeft trwns niet per se allemaal) zo is dan zal hij je in ieder geval heel leuk vinden en anders laat je zijn vrienden of jouw vriendinnen informeren bij hem (wel HEEL subtiel!) of ie je leuk vind, of je moet het gewoon eerlijk aan hem vragen.
veel getyp xD succesxx

ik weet het niet !!! vraag het aan hem?:face_with_raised_eyebrow:?..

Ehm. Hoe moeten wij weten of hij verliefd op jou is?
Maargoed zoals xRijstwafel zegt, als ie met je flirt is ie misschien wel verliefd op je ja.

ja hij kijkt egt wel 5 tot 10 minuten naar me en als ik naar hem kijk draait hij zich om!! ik heb hem gefeliciteerd en hij was gwn aant w8ten tot dat ik hem 3 kussen gaf maar dat deed ik niet ! ik vraag hem morgen wel mee naar de albert heijn in de pauze dan weet ik het zeker maarja :face_with_raised_eyebrow:… kheb nog een probleem !!! sinds de derde klas is er een jongen verliefd op me. we hadden een x een tussenuur en ik moest van die jongen die verliefd op me is mee naar het bankje met zijn vrienden! toen zei ik wtf moet jij nou weer van me want het is egt een sukkel die op me verliefd is hoor!!! toen zei hij nou ik moet een flesje cola verdienen en toen probeerde die mij te zoenen !!! :frowning_face: ik draaide me om en liep weg !! maar die jongen die ik denk dat die me leuk vind wilde me eigenlijk een soort van beschermen !!! dat was wel heel lief !!! maar R. zo noem ik hem ff die mij probeerde te zoenen word hartstikke jaloers als ik ook maar wat doe bij een jongen… die andere jongen heet N.

meid ik zou het hem gwn vragen want zoals jij verteld hoe hij doet is ie dus echt all over you! en die ene jongen wat verliefd op je is en je probeerde te zoenen moet je een keer goed duidelijk maken dat je hem niet wil! laat hem maar lekker jaloers zijn als jij dadelijk staat te knuffelen met je nieuwe lover N. zeker as ie om de seconde naar je kijkt en weer snel wegdraait is het echt overduidelijk! ik zou het gewoon doen en als je het niet face to face durft te vragen leg dan een briefje in zijn kluisje of sms hem, maar ik vind zelf dat je het facce to face moet doen.
weer zo’n lang bericht xD
succes meid!

http://mens-en-gezondheid…nmerken-verliefdheid.html

daar staan ‘de kenmerken van verliefdheid’,
ik wil het wel kopiëren maar het heeft een auteurs recht.

misschien word je er wat wijzer van :’).

dank je !! van R. probeer ik al 2 jaar van af te zijn maar hij laat maar niet los!!
ik ga me dan kapot lachen als hij jaloers word !!! :stuck_out_tongue:

ja ik denk het ook !! ik vraag het gwn :blush: en als hij het toegeeft vind ik het alleen maar leuk tog??? ben benieuwd want ga het morgen vragen!!!

wlke vind je het leukst?? er is er altijd 1 iets specialer :stuck_out_tongue:
ik hoop dat ik het morgen weet !! vraag het op msn !! dan kan je altijd zegge dat dat een vriendin was !

oei dat is niet handig!! als hij je leuk vind en je aardig vind! ga je gwn een keer afspreken en beetje mee spelen zodat hij ook op je word

Als iemand vaak naar je kijkt e.d. betekent dat niet meteen dat hij verliefd is op jou. Hij kan je ook gewoon “een leuk meisje” vinden.

t zou kunnen maar ik denk het niet want hij bemoeit zich overal mee en kijkt alleen maar naar me

en dat ga ik ook gwn DOEN :stuck_out_tongue:

ik ben naast hem gaan zitten bij gym en hij deed hartstikke lief want ik heb van die ontstekingen in me knie dus mag nie meedoen (vind het niet erg :stuck_out_tongue: ) maar hij keek me aan en ik smolt hij is egt lief !! ik ga vragen of ie met me naar het gala wil!

hij is egt lief!! bij tekenen vroeg ik of er in de kast lijm stond , en hij zei oh dat breng ik je zo wel ff!! :stuck_out_tongue: we gaan in april naar venetie met sgol en dan wil ik wel naast hem zitten or in de bus (L)

sgol? xd

school dan>> :stuck_out_tongue:

dat is een afkorting in myn taaltje hihi

Hahaha volgens mij ben jij degene die het te pakken heeft :grinning:

wat bedoel je ik snap het niet :blush: