verliefd?

ik hoop niet dat dit opschepperig klinkt ofzo, want zo bedoel ik het niet.
Maar de laatste tijd vinden een paar jongens mij leuk, maar ik hun niet.
Maar als een jongen dan lief/aardig tegen mij doet, dan moet ik altijd al de hele tijd aan die jongen denken. En dan lijkt het gewoon dat ik hem leuk vind, maar dat is dan écht niet. En dan als die jongen iemand anders weer leuk vind, dan vind ik dat weer niet leuk… En soms dan snap ik er zelf ook niks meer van, omdat ik zelf al heel lang een jongen leuk vind. Alleen een hele goede vriend van hem, vind mij nou leuk, maar ik hem dus niet. Maar daar moet ik dus nu ook de hele tijd aan denken.
Ik hoop dat iemand het een beetje snapt, maar het komt er dus op neer, dat als jongens mij leuk vinden, dat ik dan de hele tijd aan die jongens moet denken, ook als ik ze niet leuk vind! Heeft iemand dit ook? Of weet iemand hoe dat kan?

Hmm, misschien vind je zelf de aandacht van de jongens leuk, maar wil je niet echt verkering of iets dergelijks?

Waarschijnlijk vind je het gewoon een fijn idee dat jongens jou leuk vinden, is ook goed voor je ego. Je hebt er alleen niks aan als je niet hetzelfde voelt.

Dat dacht een vriendin van mij dus ook. Maar is dat niet raar ofzo dan? & die goede vriend van die jongen die ik leuk vind, die is wel echt heel aardig en ik praat echt iets van 5 uur achter elkaar ofzo met hem op msn, niet perse omdat ik zijn beste vriend zo leuk vind, maar omdat ik het leuk vind om gewoon met hem te kletsen. Maar is dat niet lullig, want hij vind mij dus waarschijnlijk leuk & misschien denkt hij dat ik hem leuk vind? En dat is dus écht niet zo.

Is niet raar hoor, wanneer is het geen eer als iemand je leuk vindt?
Ik zou anders die jongen duidelijk maken dat je toch echt voor vriendschap gaat, bijv. van; Ik ben blij dat ik zo goed met je als vrienden onder elkaar kan praten :slightly_smiling_face:
Zoiets? Ik heb hier ook totaal geen ervaring mee xD

Maar wat als hij mij toch niet leuk vind? Want ik ken hem pas 2 weken ofzo. Nouja, sinds 2 weken heb ik hem pas op msn, maar dan praten we wel iedere dag bijna 5 uur ofzo xD En ik weet dus ook niet eens zo heeel zeker of hij mij leuk vind, maar hij smst mij best wel vaak, en een vriendin van mij die zit langs hem in de klas en die denkt dat hij mij kei leuk vind enz.

Ik heb wel hetzelfde, alleen komt het niet zo vaak voor dat jongens mij leuk vinden.

dat heb ik ook niet, hoor.
alleen de laatste tijd ineens, ik weet ook niet wat het is. :flushed: