Wat moet je doen als je vriendin verliefd word op de jongen waar jij ook verliefd op bent? en die jongen is ook verliefd op jou.
Dan ga je ervoor. Ja, vriendschap gaat voor liefde,maar liefde kun je niet weerhouden!
met je vriendin erover praten.
hij vind jou toch ook leuk? nou dan,
je kan hem niet dwingen om haar leuk te vinden
Zoals jij het haar gunt, moet zij het jou gunnen. Vooral als hij ook verliefd op jou is…
Indeed!
En dat hij nu weer over andere meisjes begint, is idd of om jou proberen te vergeten - maar dat zal wel niet - of hij wil je jaloers maken ofzo.
In ieder geval, ga ervoor (:
Met die vriendin gaan praten
wat een wijze woorden praat jij toch, ik zag het netook al in dat gebrekentopic ofzo. ^^
Je maakt er een te groot spel van, zeg hem gewoon dat je het met hem meent voor het te laat is.
Wat je vriendin betreft, praat erover met haar. Als ze het je niet gunt, is ze het niet waard. Vriendschap gaat enkel voor liefde als de jongen zelf geen keuze heeft gemaakt… Je weet pas dat je een echte vriendin hebt als ze je het niet kwalijk neemt.
Je moet maar gewoon eerlijk aan Laurens vertellen,
want je kunt toch niet langer bevriend blijven met iemand waar je verliefd op bent?
Met je vriendin erover praten, en als zij het niet leuk vind zou ik hem proberen te vergeten, zij is denk ik toch wel belangrijker als hem.
Ik zou er met je vriendin over praten, gewoon eerlyk. Ook dat die jongen jou al leuk vond en dat je vanaf toen ook verliefd op hem werd. Daar kun je niks aan doen dusja. Dat zal zy ook moeten begrypen, want toen wist jy niet eens dat zy hem ook leuk vond. Denk dat het ook wel handig is als je haar uitlegt dat het niet is bedoeld om haar te kutten, maar dat je gewoon echt verliefd op hem bent. En dan met die jongen praten.
precies, vrienden kun je uitkiezen, maar verliefd word je gewoon.
Daarnaast, je vriendin hoort het je te gunnen, net als je het haar zou gunnen.
Weetje iedereen zegt wel vaak genoeg vriendschap gaat voor liefde maar lang niet iedereen houd zich der aan.
Zelf als een vriendin en ik op de zelfde jongen verliefd zijn ga ik der echt voor. Als ik een jongen leuk vind dan moet ik der gewoon voor gaan anders krijg ik spijt. Ik heb der eigenlijk schijt aan als die vriendin hem ook leuk vind. Zij zou eigenlijk precies het zelfde doen. Maar ik begrijp ook wel dat je die vriendin niet kwijt wilt. Maar als je echt van hem houd en der echt voor wilt gaan moet je dat doen! En misschien is dat over andere meisjes praten wel een trucje om je jaloers te maken dat doen zoveel jongens. En misschien moet je het hem gewoon vertellen en je hebt misschien wel veel kand dat hij jou ook nog ziet zitten. Voor je het weet is het je vriendje!
Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt denk ik…
Een vriendin van mij was echt al eeuwen verliefd op een jongen; ze hebben wat gerotzooid met elkaar (lees: zoenen), maar het is nooit echt wat geworden. Nou zijn wij van de zomer op vakantie geweest met een groep vriendinnen en die jongen met zijn vrienden heel toevallig op dezelfde camping. En van het één op andere moment, begon ik tocch wel meer gevoelens voor die jongen te krijgen en hij ook voor mij. We begonnen met flirten en hebben uiteindelijk ook gezoend… Maar mijn vriendin was nog steeds niet over hem heen enzoo en ik had dus ook behoorlijk dubbel gevoel. Heb het gelijk aan haar verteld dat ik toch wel gevoelens voor die jongen kreeg enzoo. Zij flippen en helemaal hysterisch worden en weet ik veel wat. (tis nogal een dramaqueen, dat moet ik wel zeggen) Uiteindelijk ben ik toch verder met die jongen gegaan (we hebben het nou ruim 4 maanden:)) Heb mn vriendschap ervoor op het spel gezet eigenlijk, maar totaal geen spijt… Ik snap best dat ze boos is, maar uiteindelijk moet ze het je ook gaan gunnen en respecteren. En dat is ook mijn punt. Als jullie echt voor elkaa, r willen gaan, dan moet je dat doen. Spijt zul je er nooit van krijgen… Alshet echt een goede vriendin van je is dan gaat ze het op den duur respecteren en zo niet, dan is het mss niet zo’n goede vriendin van je?