Verliefd !!!

Ik zit in een stront situatie.
Heb een maand geleden een jongen leren kennen die mij leuk vond en iets wilde beginnen met mij, terwijl ik een relatie heb van 1jaar…
Maar mijn relatie is niet meer zo uitstekend en ben ook beginnen vallen voor die jongen.
Die jongen heeft zn meisje gedumd voor mij, maar zit nu in een dipje omdat hij tot het besef komt dat het nu wel degelijk gedaan is met zijn meisje terwijl ik nu volledig verliefd op hem ben !

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft, dat hij niet direct in een andere relatie kan springen omdat hij zich nog niet zo goed in zijn vel voelt en mij dat niet aan wil doen…

Wat moet ik doen ? :frowning_face: Weet echt niet wat te doen. hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft, nou dan geef je hem toch tijd

piece of cake

Ten eerste: als jou relatie niet zo lekker meer loopt en je verliefd bent op een ander, uitmaken. Tenzij je dat gedaan hebt natuurlijk. Want met zo’n gevoel ben je niet oprecht alleen van je vriend meer en het is naaiend om hem aan het lijntje te houden!

Ten tweede: geef die jongen wat tijd. Hij heeft dat meisje voor jou gedumpt, maar hij zit er nog wel echt mee. En het enige wat daar tegen helpt is tijd, want die dingen slijten. Dat kan lang duren of snel over zijn, dat weet je nooit. En als je er verder gewoon voor hem bent in die tijd, komt 't wel goed :slightly_smiling_face:

Ja ik heb het uitgemaakt met mn vriend, was dat vergeten te vermelden :slightly_smiling_face:.
Ik denk dat ik gewoon bang ben, dat hij mij niet meer zal moeten hebben als hij over zijn breuk is… :slightly_smiling_face:

Geef hem tijd

Ja, dat snap ik. Maar je moet je maar bedenken dat dat hij het heeft uitgemaakt met haar -terwijl hij dus wel veel gevoels voor haar had, wat nu te merken is- iets heel groots is. Dus ik weet bijna wel zeker dat hij jou niet zo snel laat gaan. :slightly_smiling_face:

Ja daar heb je wel een punt.

Maar ik heb nu gewoon het gevoel alsof ‘de rollen zijn omgekeerd’, nu moet ik moeite doen, terwijl hij het in het begin was die moeite deed voor mij…

Maar hij ziet zijn ex nog, terwijl zij hem kapot maakt door haar domme uitspraken…

Tja, als je er zo tegenop ziet om moeite voor hem te doen…

Tuurlijk zie ik er niet tegenop om moeite te doen,
het doet gewoon pijn omdat hij een beetje afstandelijker doet tegenover mij dat ik zelf begin te twijfelen of dat het nog iets word tussen ons of niet…

Ja, dat is wel lastig… :S
Probeer gewoon niet onzeker te zijn (ja ik weet het maar toch)
gewoon vrolijk en jezelf, het is het enige wat je kan doen.
Veel succes en laat het weten als er vorderingen zijn :wink:

We hebben gisteren afgesproken na school bij hem thuis waar we alleen waren,
hij wreef weer over mijn benen en zocht affectie bij mij…
We hebben veel geflirt, maar ik heb de indruk dat hij echt niet weet wat gedaan…
Ik krijg gewoon geen hoogte van hem, en kom er echt ziek van !

Als we beiden een relatie hadden wilde hij zo snel mogelijk bij mij zijn en mijn lief worden, nu hebben we alletwee geen relatie meer en wil hij het kalmer aandoen… :frowning_face:

Morgenmiddag spreken we nrmaal terug af…

Wachten.

Twijfelt enorm, en denkt dat het mss allemaal een spel was voor hem !!!

hij heeft dus vrijdag gevraagd of ik meega nr een verjaardagsfeestje van zijn beste vriend, zodat ik zijn vrienden eens kan leren kenne.
wat ik super vond natuurlijk !
Het feestje is deze avond, en ik heb hem een sms gestuurd of hij al wat meer weet over vanavond, zoals wanneer en waar we afspreken, het is nu al 2u geleden en hij stuurt maar niet terug !
Ik kom er echt zot van, had zo verlangt en begin nu te denken dat ik hem niet meer zal horen… :frowning_face: