Verliefd

Hoiii,
Ik ben verliefd ook een jongen die bij mij op school zit. Maar hij ziet mij totaal niet staan. Hij zit ook niet in mijn klas maar ik wil wel contact maken maar hij heeft vrienden die ik ken en echt niet mag en ze zijn heel vervelend maar ze zijn altijd bij hem. Ook al heb ik nog nooit met hem gepraat hij ziet er heel leuk uit en anders dan zijn vrienden zijn vrienden willen zo cool doen en hij doet dat niet. Ik zit in de eerste en ben 13 jaar x

Gewoon een keer op hem af stappen? Als je zijn vrienden kent kun je misschien een keer via die vrienden in contact komen met hem. Mocht het gesprek lekker lopen kun je hem vragen om zijn nummer.

Ik ken zijn vrienden wel maar niet goed en het zijn van die jongens die zich uitsloven en onaardig tegen je doen. En ik praat liever niet met ze.

Zeg gewoon een keer hallo in de gang, wanneer je bijvoorbeeld tegelijk bij de concierge staat of wanneer je hem ergens anders in de school tegen komt. Of volg hem op insta en plaats een keer een comment onder zijn foto’s

Handig dat je bij hem op school zit, dit maakt het aan de ene kant een stuk makkelijker maar tegelijkertijd ook een stuk moeilijker. Mijn eerste tip is om hem een vriendschapsverzoek op Facebook te sturen of te volgen op Instagram of Snapchat. Op deze manier weet hij in ieder geval van je bestaan af. Kan je in de pauze niet bij hem in de buurt proberen te komen? Door bijvoorbeeld een tafel vlak bij hem te kiezen?