verliefd

hallo ik heb flow met een jongen en hij zegt hele lieve dingen tegen mij. Maar ik weet niet of ik een relatie wil. wat is verliefd zijn eigenlijk? ik weet niet of ik verliefd ben. als hij me appt dan word ik wel blij maar ik vind hem ook weer onwijs irritant. heeft iemand advies?

Hii,

Als je verliefd ben weet je dat. Ik ben nog nooit verliefd geweest maar dat kan ik met zekerheid zeggen. Maar goed, als je niet weet wat jij wil en niet weet wat deze jongen wil is het misschien handig om eerst vrienden te worden/blijven. Spreek een paar keer privé met hem af en kijk wat er gebeurd :slightly_smiling_face:
Liefs,

Verliefdheid voel je.
Je wilt de hele tijd bij hem zijn, denkt de hele tijd aan hem, wordt vrolijk van hem en nog veel meer.

Als dit bij jou het geval is, denk ik wel dat je verliefd op hem bent.
Maar het kan ook een fase zijn, van leuk vinden.
Ik weet niet hoe lang jullie nu praten, maar soms heb je bij mensen die je nieuw ontmoet dat je ze gelijk leuk vindt, tenminste dit heb ik zelf ahaha.
Maar als je dan langer met ze praat dat het dan in een keer weggaat, omdat ze dan bijvoorbeeld toch anders zijn dan jij je voorstelde en ze dus nog niet goed genoeg kende.

Inderdaad, spreek een paar keer privé met hem af en dan kan je ook zien hoe je je bij hem in de buurt voelt.

xoxoxo