verliefd

hoi iedereen,

Heel lang wilde ik een vriendje, en gister heb ik dus verkering gekregen met een jongen. Alleen nu zit ik met mezelf in de knoop. Ik weet niet of ik echt verliefd ben of dat ik hem leuk vind omdat ik heel graag een vriendje wou. Hebben jullie misschien wat goed advies om erachter te komen?

Eerlijk gezegd denk ik dat het geen echte verliefdheid kan zijn als je je dit afvraagt…

^Komt wel zo over inderdaad.
Maar denk je vaak aan hem, en waar denk je dan aan. En wil je de hele tijd naar hem kijken en bij hem zijn? En voel je je gelukkig bij hem.
Dat zijn voor mij een beetje de dingen van verliefdheid.

Je kan ook even afwachten, als je elkaar beter leert kennen en elkaar vaak ziet nu jullie een relatie hebben, kan die verliefdheid nog komen/toenemen.

Denk je veel aan hem, wil je heel de tijd bij hem zijn, wat denk en voel je als je hem ziet? Maar als jij nu na 1 dag al twijfelt en zegt dat je al lang heel graag een vriendje wilde heb ik zo’n gevoel dat je niet heel erg verliefd bent

Ik denk dat als je kijkt naar de aantrekkingskracht die hij naar jou heeft dat je er wel iets uit kunt halen.
Als ik bij mijn vriend ben probeer ik zoveel mogelijk tijd te rekken of ik probeer op een of andere manier iets te regelen zodat ik vroeg bij hem kan zijn.

Ik denk dat als je het idee hebt dat je liever niet met hem bent of blij bent dat je uit zijn buurt bent, het niet echt is.

Ik geloof niet zozeer in liefde op het eerste gezicht, dus naar mijn mening moeten relaties vaak groeien. Daarom vind ik het opzicht wel logisch dat je je niet verlieft voelt. Ik denk dat je gewoon het een maand moet aankijken en zoveel mogelijk proberen samen te doen, zo kom je erachter of je hem echt leuk vind of dat het toch meer vriendschappelijke gevoelens zijn

bedankt allemaal. Heb t uitgemaakt omdat ik er inderdaad mee eens ben met wat jullie zeiden.

waarom aan als het zo snel uit moet lol mibn