Verliefd?

Hey! Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt maar niet echt nuttige tips op gekregen. Wel lief van diegene die hebben gereageerd!
Nu hier mijn verhaal,
Mijn ouders zijn gescheiden en om het weekend ben ik het weekend bij mn vader. Ik ga altijd met hem mee boodschappen doen waar in de jumbo een hele leuke jongen werkt. Ik wil heel graag met hem in contact komen maar het enige wat ik tegen hem zeg zijn dingen als “ik kan niet bij de slagroom, zou je het voor me kunnen pakken” of “weet je waar de jam staat”. Ik merk wel dat we elkaar vaak een beetje opzoeken als we elkaar in de winkel hebben gezien en dat we ook steeds oogcontact maken. Hij heeft bij mijn nicht in de klas gezeten dus ik weet wel wie hij is en de standaard dingen over hem. Of hij dat van mij weet? Geen idee, ik denk het niet direct. Helaas zie ik hem dus maar eens in de 2 weken. Zonder echt met hem gesproken te hebben of hem te kennen merk ik dat ik hem toch wel een beetje leuk vind, dit is niks voor mij, normaal moet ik iemand eigenlijk al een tijdje kennen voordat ik diegene leuk kan vinden. Dit is dus ook ‘nieuw’ voor me.
Weten jullie een manier om met hem in contact te komen? Iets wat ik kan zeggen als ik hem weer zie?

Liefs Liza

Ik ben 15, hij is 17

Ik zou gewoon spontaan zijn nummer vragen. Als hij het niet wil geven, dan niet. Je hebt eigenlijk niks te verliezen.

Wat EscapetheFate ook zegt, wat heb je te verliezen? als hij je nummer niet wil, hoef je hem in principe nooit meer te zien.
Ik snap trouwens wel dat dat misschien wel een beetje eng is om te doen, heeft je nicht zijn nummer niet toevallig? Misschien is dat ook een idee om aan de praat te raken
Succes

^^^^ vraag het eerst aan je nicht. En anders, zoek hem op op facebook of dergelijke dingen, of vraag zn nummer