Verliefd..

Hee Allemaal!,
Ik zit met een Probleempje :flushed:

Mijn ouders hebben hele goede vrienden en die hebben een zoon S daar ik bevriend mee ben hij is 19 en ik btw 16. Nou is mijn probleem ik vindt hem leuk heel erg leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vindt hij plaagt me wel de hele tijd kijkt naar me en zit soms aan me. We whatsappen ook best vaak en hebben samen een keer een film op mijn kamer gekeken toen is er niks gebeurd… Ik weet nu niet wat ik moet doen… Help? :hugs:

ik zelf zou hem eerlijk vertellen dat ik gevoelen voor hem heb en vragen of hij ook gevoelens voor mij heeft, heb je ook meteen duidelijkheid, maar dat moet je maar durven, ik weet niet of je daarvoor te verlegen bent? anders het misschien duidelijk maken met hints?

Nou ja… ik ben inderdaad nogal verlegen. En hij is dat zelf ook dus ik weet niet of hij het toe zal geven… en met wat voor hints :flushed:

Misschien kun je hem vragen om een keer iets leuks te doen?

We hebben al een keer samen een film gekeken op mijn kamer maar toen durfde we ook niks het enigste wat hij deed en tja ik ook was naar hem kijken…

Misschien moet je is op zijn geplaag ingaan (als je dat niet doet) misschien kom je er dan achter.

Hmm… ik zal dat is een keer proberen ja. Dankjewel! :wink: