Verliefd?

Ik heb al een eerder topic gemaakt met hetzelfde probleem en ook heb ik hele goeie tips gehad maar het probleem bij die tips is dat het lastig is er staat bijvoorbeeld “vraag of hij wat met je wilt drinken”. Maar dat gast niet zomaar ik ben namelijk pas 13 dus hier opnieuw dezelfde vraag:

Ik vind een jongen leuk en ik denk dat hij mij ook leuk vind want:

• bij klassenuitje liep hij de hele tijd bij mij en vroeg hij waar WE heen gingen
  • hij kijkt in de klas naar mij en als ik terug kijk begint hij te lachen
  • hij praat vaak tegen mij uit het niets
  • hij had op whatsapp een profielfoto van een tekst staan toen stuurde ik ook zo een soort tekst op en toen stelde hij die meteen in als profielfoto.

Ik vind hem heel erg leuk en ik wil NIET vragen of hij dat ook van mij vind vind hij mij nou wel of niet leuk? En wat moet ik doen?

Je moet inderdaad niet zomaar vragen ‘‘vind je mij leuk?’’. Wordt gewoon eerst vrienden met hem, leer hem kennen. Dus praat tegen hem op whatsapp, probeer achter te komen wat voor films hij leuk vind, vraag hem vervolgens mee naar de film (hunger games 3).

Ga in de pauze op school een keertje samen buiten wandelen en jullie brood eten. Klets dan wat en leer elkaar beter kennen.

Oeh ik zit precies in dezelfde situatie.
Hoe moeilijk het ook is… ik doe normaal tegen hem.
Ik wacht af of hij iets wil. Ik ga er niet zelf over beginnen.
Als hij me echt leuk vind dan zet hij denk ik wel de eerste stap.
Ik vind t namelijk echt niet leuk als ik zeg van: vind je me leuk?
En dat hij zegt van: Nee sorry. en dat dan ‘‘perongeluk’’ de hele klas het weet.
En dan durf je niet meer naar school haha.

Succes

xx

Maar misschien denkt hij net hetzelfde? :stuck_out_tongue:

:cold_sweat: Maar daar had ik eigenlijk nog niet over na gedacht als ik eerlijk ben…
Oops. :woman_facepalming:

Mijn vriendin heeft op whatsapp ook gevraagd of hij iemand uit de klas leuk vond en hij zei nee is dat uit angst dat ze door zou vragen of vind hij echt niemand uit de klas leuk?

^ Dat kunnen wij toch niet weten…

Je hebt hier al een topic over met dezelfde vraag.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/vind-hij-mij-nou-wel-niet-leuk-311723.0.html

Daarnaast kan dat ook gewoon hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html