Verliefd

He allemaal,

Ik vind al een tijdje een jongen leuk, en heb gister avond met hem gezoend in een discotheek.
Later op de avond zag ik hem zoenen met een ander meisje.
Na een tijdje is hij bij me gekomen en heeft hij gezegd dat het 1 x en nooit meer is. Ik vroeg waarom hij dan met mij ging waarop hij antwoordde dat hij het deed omdat iedereen er zo over zeurde.
Ik ging stuk en de rest van mijn avond was verpest. Hij is vandaag jarig en heeft me uitgenodigd om op zijn feest te komen, ik weet niet of ik dit wil, het is zo awkward om daar in eens te komen. Ik vind hem wel leuk dus dat zou dan de reden zijn om wel te gaan.
Weten jullie wat ik moet doen?

xoxo

Hii , Oeii dat had ik ook met mijn vriendjee ! 1 x is al te veel , hij heeft het 3 x gedaan en zo ver had ik het nooit moeten laten komen, ik zou naar zijn verjaardag gaan maar niet met zoenen. komtgoedd meiss x

Hij doet zn best niet voor je, dan is ie het niet waard om nog moeite in te steken, dus ik zou ook niet naar zn verjaardag gaan. Of jullie moeten gewoon vrienden zijn, maar dat is op dit moment moeilijk. Ik zou gewoon een vriendin uitnodigen en lekker thuis een filmpje kijken, voor een beetje afleiding, sterkte :flushed:

Huh, hij ging met jou omdat iedereen er altijd zo over zeurde? :")
Wat een asshole. Niet gaan dus.

Niet gaan. Het is een enorme zak en hij verdient je aandacht niet.

Niet gaan!