Verliefd..

Ik ben 13 en zit in de 1e , ik ben verliefd op een jongen uit de 4e . Mijn halve schooljaar is nu al voorbij , dus ik zie hem na een half jaar al niet meer . Ik durf het mijn ouders niet te vertellen omdat ik bang ben dat ik dan weer domme reacties krijg . Ik weet niet wat ik moet doen hiermee … Hulp ?? Tips??

Je hoeft het je ouders toch ook niet meteen te vertellen? Zorg eerst eens dat je gewoon contact met hem krijgt, met hem afspreekt etc en zodra het iets serieus(/serieuzer) wordt, hoef je het pas tegen je ouders te vertellen.

ik ben ook super verliefd op een jongen uit mijn klas en dat ga ik hem vrijdag vertellen via whatsapp, ik weet dat dit de slechtste manier is, maar ik heb geen andere keus, zijn vrienden zijn er altijd bij en willen niet weggaan. Dus dan is dit mijn enige optie, want hij woont in een andere plaats dus ik kan ook niet random met hem af gaan spreken, ik weet niet of hij mij leuk vindt, mar hij is wel altijd lief enzo. Hij noemt mijn vriendin de hele tijd lelijk en noemt haar stoephoer maar hij heeft me nog nooit lelijk genoemd. Hij is best wel verlegen op gebied van meisjes en ik heb het idee dat hij denkt dat ik op iemand anders ben, omdat ik altijd met hetzelfde groepje jongens omga. Het wordt best eng om het te vertellen want we hebben maar 2 keer geappt (ik begon de “gesprekken”) dus ik snap niet dat hij niet door heeft dat ik hem leuk vind, want je moet je best speciaal voelen als een meisje begint te appen, ik hou zo veel van hem! <3 :hugs: :flushed:

Daar is dit topic niet voor bedoeld :") En leuke jongen als hij je vriendin lelijk noemt.

Wauw. Bijzonder verhaal. Weet niet of zo’n goede vriendin bent voor jouw eigen vriendin.

En hoe die jongen reageert hoe verliefd jij op hem bent, terwijl je hem maar 2x hebt gesproken op whatsapp. En het is niet raar dat hij het niet door heeft nadat jij 2x bent begonnen. Ik wil je droom niet kapot maken(bedoel ik niet hard), maar verwacht er niet te veel

Hoezo zie je hem over een half jaar niet meer?
Maar ik zou idd eerst wat meer contact maken en echt, ouders vinden dat alleen maar leuk, want dan wordt hun dochter volwassen! (Zolang het natuurlijk geen bad boy is haha)

Succes! Xx

Haha, iedereen besteed meer aandacht aan dit verhaal dan het verhaal waar het eigenlijk om gaat. Maar goed meid, dit is echt een waardeloos verhaal (hier boven):

1. dat ie je niet lelijk noemt en je vriendin wel, betekend niet dat ie je knap vind.
  2. niet echt leuk hoe hij tegen jou vriendin doet, ik zou het als een afknapper zien maar ach
  3. jongens snappen geen hints, dus dat jij hem 2 keer appt daar zoekt hij wss niks achter
  4. come on, loop niet zo hard van stapel, jullie hebben nog niet eens iets en je houdt al zo veel van hem?

Nu voor anoniempje x:
Zoek contact met die jongen! Je ouders hoeven het toch niet meteen te weten? Dat komt pas als jullie (bijna) iets hebben (als dat gebeurd).

Ik ben hem vandaag weer tegen het lijf gelopen :hugs: