verliefd

heei, ik ben verliefd op iemand die op de basisschool bij mij in de klas zat.
we fietsten altijd samen naar school en we vertelden elkaar alles.
toen was ik nog niet echt verliefd op hem maar toen we van school af gingen ging ik hem missen en ik merkte dat ik verliefd op hem begon te worden. ik zie hem bijna nooit (heel soms zie ik hem fietsen verder n iet) en we praten ook nooit met elkaar. maar ik ben wel hardstike verliefd op hem. het klinkt mischien heel raar maar weet iemand wat ik moet doen???

ik heb z’n nummer ook niet en hij zit ook nooit op social media :frowning_face:

Weet je misschien een plek waar hij veel komt? Probeer hem daar op te zoeken en een praatje te maken. Dan kan je gelijk zijn nummer vragen zodat jullie kunnen smsen / whatsappen.

ik heb geen idee waar hij veel komt, ik weet wel waar hij woont maar ik denk niet dat ik daar heen durf (ben best wel onzeker)

Dat is jammer dat je dat niet weet. Weet je ook niet toevallig of hij aan een bepaalde sport doet en op welke dag hij traint?
En eens met een vriendin langs zijn huis gaan om te vragen of jullie wat leuks kunnen doen?

Probeer zijn aandacht te krijgen, als je hem ziet oogcontact maken en daarna wat smalltalk

pas wel op dat je vriendschap niet verpest word zo.
zeg gwn dat je weer een wil afspreken en dan kun je gelijk zn nummer vragen! en gwn een beetje flirten als je hem ziet!
succes meis xx

Je zou misschien een kaartje bij hem in de bus kunnen doen?

bedankt allemaal, ik heb denk ik al een idee :slightly_smiling_face:
ik ga een vriendin vragen (ook van de basisschool) of ze samen iets wil doen met een paar van andere vrienden van de basisschool en dan nodigen we hem ook uit. dan kan ik zijn nummer vragen en dan zie ik wel verder :slightly_smiling_face:

heel erg bedankt allemaal :slightly_smiling_face: