Verliefd...?

Ik wil mijn verhaal echt tegen iemand vertellen, want ik durf het echt tegen niemand te vertellen.

Oke, ik ben 12 jaar, en ik zit in de 1e. En ik zit niet echt bij de popu’s .Niet dat ik ‘de nerd’ uit de klas ben ofzo, ik ben meer gewoon, tja, gemmiddeld, .

Maar eerst mocht ik die jongens echt HELEMAAL niet ! Ik vond ze vreselijk irritand…
Maar nu, vind ik 1 jongen echt HELEMAAL leuk! :S
Hij lacht altijd zo lief, maar hij is dus echt niet op mij… En als hij tegen me praat, dan geef ik echt hele domme antwoorden, en doe ik echt raar, dus daarom doe ik volgende keer maar niks… Dit topic zie ik echt als een soort dagboek ofzo, maar dat heeft niet met het verhaal te maken xd.
En laatst, zei ik; Hij raakte me bijna aan ! (ik had het over een vreselijke docent,. :stuck_out_tongue: ) En toen deed hij zn hand op mijn rug en toen zei hij; Wie ?
En toen voelde ik me echt bijna verliefd, omg ik word echt verliefd . :s
Maar ik word niet zo snel verliefd, alleen op de peuterschool was ik echt helemaal verliefd op iemand, maar dat doet er niet toe xp.
Dus… Ja…

Ik weet echt niet wat ik moet doen,…
WORD VERVOLGDD
(haha als ik meer heb ;o )

Haha, je bent duidelijk tot over je oren verliefd ;p
Euhh heb je zijn nummer al?

Het probleem is dat je hem leuk vind, maar je in zijn buurt stom gedraagt?

Wat is je vraag…?

Hihi :S Nee die heb ik nog niet maar een vriendin van me heeft m wel :S Maar k durf m ook niet te vragen :S

Dan gaat mn hart sneller kloppen en dan vraagt hij iets en dan luister ik zegmaar niet, zoiets . :S En dat is soms raaar xo Maar dat heb ik niet altijd ofzo maar ik vind m echt leuk ;s

Of jullie tips hebben voor verliefdheid enzo :'d

ik had m laatst ge’dm’t op twitter, nou mn vriendin dan… Die ging naar mensen domme prive berichtjes sturen en ook naar hem, iets van ’ HEEEEEEEEEIII , DOEI GR ANNONIEMPJE,
En toen zei ik; Srry dat deed een vriendin van me. ;p
En toen zei hij; Oke.

Maar ik durf ook niet iets te zeggen tegen hem… :'S

Mhiwihihi :S

Zucht…

Haha srry :S

Vandaag lachte hij weer zo cute omg ;S
En hij heeft ook nog is het kluisje onder mij :open_mouth: :grinning:
Maar al mijn vriendinnen mogen hem niet, daarom vertel ik het ook niet…

OMGHIJLACHTENOGCUTE"ERDANEVER *__*

hahaha jij bent zoooooo verliefd!!! :wink:
heb alleen geen tips, ben niet echt pro wat jongens betreft hihi

Anders praat je soms met hem in de pauzes ,
en vraag je om zijn whatsapp dat klinkt gelijk veel minder dramatisch =)
Veel geluk!

Je vind hem leuk… Verliefd kan je het niet noemen, vind ik
Maar afijn. Knoop een gesprekje met hem aan, desnoods in rl (tijdens de pauze’s ect.). En doe geen rare dingen via Twitter en/of Fb.