VERLIEFD

heyy meidee heb eindelijk girlsscene remember
okay …
ik wil jullie iets mededelen … :ok_woman:
Ik ben sinds gister verliefd het klinkt haar want die gene is een grote ster en zoo en ik weet dat ik geen toekomst daar in zie majahh … I know
Maar daarvoor ben ik gwn fXking 4 jaar verliefd geweest op C.ronaldo
en nu in een dag SMOOORRRR verliefd op daddy yankee
gewoon niet normaal heel raar want normaal ken ik hem al heel lang maar ik zag nooit iets in hem nu majah sorry als het stom klinkt maar mijn vriedinnen zijn op vakantie en zo en heb niemand op te vertellen dus liefe meiden !!! :stuck_out_tongue:

Dus je bent verliefd op een beroemdheid?
Gaat toch niks worden.

1. Je bent een girlscene member niet een remember, dat betekent onthouden
  2. Het wordt niks, dus niet overdrijven

Okay dude chil chil (H)

op wie ben je dan? :stuck_out_tongue: het is wel ‘normaal’ hoor om verliefd te zijn op een beroemdheid, maar je moet weten dat het 99.99% kans heeft dat het niks wordt :stuck_out_tongue: geniet maar van de plaatjes die je van hem vind op het internet, thats it :stuck_out_tongue:

Jahh eght hea maar die 1% togh
Daddy Yankee :kissing:

ik weet hoe je je voelt, echt.
ik ben ook echt een keer verliefd geweest op een beroemdheid
maar dan ook echt smoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en eigenlijk is dat heel frustrerend,zeker dat je dan in roddelbladen hoort dat degene een vriendin heeft want dan heb je dik liefdesvriet en alles :’)

ben je verliefd op daddy yankee?
ja, hij is lekker he!
wees maar niet bang ik pak hem niet van je af, ik heb domenico al
maaar ik ken daddy yankee wel, via zn tante maria. aardige vrouw! ze heeft in puerto rico een eigen sinasappeltuin. met die sinasappelen maakt ze heerlijke sinasappelsap, moet je echt een keer proefen!
maaar even terug bij het onderwerp; wil je daddy yankee ontmoeten ofzo, ik regel wel een date voor je;)

omg :’)
sinasappels. XD

Je ben niet verliefd meid. Je bewondert ´m alleen heel erg. Je kan beter proberen, hem uit je hoofd te zetten (dat gaat moeilijk lukken, snap ik ) Probeer dan van hem te `houden` als een beroemheid/idool en niet als iemand op verliefd op te worden.

Vroeg of laat, kom jij ook je prins op het witte paard tegen, dan mag je je eigen pas echt VERLIEFD noemen. :ok_woman:

hahahahaa
vroeger toen mijn moeder klein was stuurde ze een brief na een beroemde gozer haha waar ze verlieft op was.
stuurde mijn opa een brief terug! (haar vader dus)
was zo grappig,
maarja. ze was toch maar heel jong…

sterkte met overleven met je liefde want dit word niks meisje;)

mvrNesci schreef op 25 april 2009 @ 23:10:
ben je verliefd op daddy yankee?
ja, hij is lekker he!
wees maar niet bang ik pak hem niet van je af, ik heb domenico al
maaar ik ken daddy yankee wel, via zn tante maria. aardige vrouw! ze heeft in puerto rico een eigen sinasappeltuin. met die sinasappelen maakt ze heerlijke sinasappelsap, moet je echt een keer proefen!
maaar even terug bij het onderwerp; wil je daddy yankee ontmoeten ofzo, ik regel wel een date voor je;)

Duhuu I love that :stuck_out_tongue:
thanx voor je lieve berichtje:P