verliefd??

heey,
( ik weet niet of hier meer topics over zijn, maar ik kon het niet vinden)
ik heb bijna een vriendje. ( ik vind hem leuk,en hij vind mij leuk)
En ik denk ook wel dat ik heel erg verliefd op hem ben.
Maar nu wil hij een relatie met mij, maar ik wil beslist geen relatie! Ik wil single blijven.
Ookal ben ik heel erg verliefd op hem…
weet iemand een oplossing??
Bestaat er niet iets dat je wel wat met elkaar hebt, maar dat het niet een relatie is??
xx

Simpel: Als je geen relatie met hem wil, dan doe je dat toch niet?
En wat betreft het laatste: Je kan ook gewoon samen leuke dingen gaan doen net als met je vriendinnen. Dan kan het misschien zelfs nog zijn dat je na een tijdje inziet dat je wel een relatie met hem wil.

waarom wil je dan geen relatie met hem? :’]

Je hebt bijna een vriendje maar je wilt geen relatie met hem? En als je iets met elkaar hebt is dat toch hetzelfde als een relatie?
Of wat versta jij onder relatie?
En waarom wil je niks met hem als je hem wel leuk vindt?

Het is echt óf een relatie óf geen relatie.
Van die open relatie gebeuren, dat werkt gewoon niet denk ik:
dus dat je een ‘relatie’ hebt, maar nog wel met anderen kan afspreken en doen wat je wilt (tot op een bepaald punt, wat jullie dan hebben afgesproken).
Maar dan lijkt het me dat je zó jaloers gaat worden.

En… als je écht verliefd op iemand bent, dan wil je toch niets liever dan dat hij ‘de jouwe’ is?

Ik vind het apart :’)

Nou kijk,
hij zat dus naast me, en hij vroeg zegmaar verkering.
En toen kreeg ik ineens zo’n eng gevoel… het voelde helemaal niet goed.

Nou dan doe je het niet. Maar ik snap niet waarom, jij vindt hem leuk en hij vindt jou leuk. Waar zit het probleem?
Als je er geen goed gevoel bij hebt dan vind je hem blijkbaar toch niet zo leuk als je denkt.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Klinkt bekend. had ik ook…

Ik heb uiteindelijk toch ja gezegd, en na een week uitgemaakt. ik had meteen spijt.
NIet doen dus… Zou gewoon wachten en kijken of je later wel wilt of niet…

X

same story.
bij twijfel niet doen.

16

daar heb ik ook last van gehad, en het is heel irrietant want heel veel mensen snappen niet waarom je geen relatie wil als je toch wel verliefd bent. je kan gewoon tegen die jongen zeggen dat je wel verliefd bent, maar gewoon rustig aan wilt doen en nog niet meteen een relatie.
dus gewoon afspreken en samen leuke dingen doen, en dan zie je wel waar het uitkomt toch? en dan groei je vanzelf wel dichter naar elkaar toe en dan merk je ook dat het minder eng is, omdat je meer vertrouwd bent met elkaar :wink:.

bij twijfel niet doen in ieder geval, nee ^^