verliefd zonder hem ooit gezien te hebben

hee
Ik ben verliefd op een jongen uit Belgie… Hij is zo lief en knap…
Ik zou heel graag wat met hem willen beginnen maar ik heb hem nog nooit gezien
en hij heeft voor mij hyves aangemaakt en dus ziet ie mij ook op fotos en ik hem ook maar nu weet ik niet of hij mij ook leuk vindt?!
is dit wel normaal?

xx Diara

Met alle respect, ik zou het niet doen,

1. hij is misschien heel anders in het echt dan op msn ofzo (waar je hem ook spreekt)
  2. Stel dat die wel leuk is, en je krijgt wat met hem, dan heb je misschien nog last van de afstand, dat je hem niet vaak kan zien (ik zou het echt niet tof vinden als mijn vriendin ver zou wonen)

en oja, het is normaal! ik vind… naja vond ook een meisje heel leuk dat ik alleen maar kende van twitter, en daarna msn… dus no worries!

oke thnx

Hahaha ik had ook iemand uit belgie die ik ‘kende’ van omegle. Dat was echt een super cool gesprek en toen had ie ook speciaal hyves aangemaakt voor mij… maar toen liep zn computer vast en kon ie niks meer typen… alleen zn cam deed het nog en ging ie een briefje maken met zijn emailadres. Ik heb m toen toch toegevoegd omdat we al zo lang aan het praten waren, en spreek m soms nu nog wel… echt een super leuke jongen maar bij mij gaat het dan weer niet zo ver dat ik hem leuk vind ofzo :slightly_smiling_face:

Vraag dan eerst of je foto’s van hem mag zien ofzo? en misschien kan je eerst cammen ofzo?

ik zit ook in zo’n soort situatie. ben al meer dan een jaar verliefd op een jongen die ik alleen via msn ken.
het is niet zo gek hoor, vind ik. als je het echt vertrouwd, en je kent hem al wat langer (je kan hem ook om zijn nummer vragen en dan met hem bellen ofzo) dan zou je best is een keer met hem kunnen afspreken.
als jij er gelukkig van word, moet je het vooral doen :’) er zijn zat stelletjes die elkaar via internet hebben leren kennen.
afstand is inderdaad heel vervelend, maar als je elkaar echt leuk vind snap ik niet waarom je het niet zou proberen.

Doe geen domme dingen !

Je weet nooit met wie je praat, hoe ‘goed’ je iemand ook denkt te kennen die je nooit hebt gezien…

Maarehh okay je bent verliefd op hem, maar hij woont in België er zijn maar weinig mensen die lange afstandsrelaties aankunnen. Ik zou zeggen move on en laat het bij een ‘internet crush’

Verder is het niet vreemd, meeste mensen gaan dan lopen idealiseren en zelf proberen de ‘stukjes’ van iemands (volledige) uiterlijk/ persoonlijkheid die ze niet kennen vullen.

Je bent niet verliefd, je hebt waarschijnlijk gewoon goede band met hem opgebouwd en nu voel je je fijn bij hem.
Ik zou hem laten als ik jou was, het is wat moeilijk op het begin maar komt vanzelf goed zoek andere dingen om je mee bezig te houden…

verliefdheid via internet gaat vaak sneller over dan mensen die je echt hebt leren kennen dus ja

gewoon met hem cammen ofzo, met hem bellen en alle contact gegevens van hem vragen, als hij dat geeft ga je dat controleren. als je met hem afspreekt moet hij maar eerst bij jou komen en zorg dat je ouders dan ook thuis zijn.
als je dat niet durft, spreek af op een openbare plek met veel mensen, terras ofzo en vertel een vriendin dat je daar bent van zo laat tot zo laat.

je leert ze uiteindelijk toch ook in het echt kennen? ;p

toevallig genoeg, heb ik mijn huidige vriend ontmoet via hyves (woont ook in belgie, en is ook heel lief en knap, haha). ik heb twee jaar met hem gesproken zonder hem ooit te zien, en ik moet eerlijk zeggen; ik was beeeesssst wel verliefdish. ik vond hem in elk geval heel erg leuk. ik sloeg mezelf altij voor m’n kop dat ik verliefd was op iemand die ik eigenlijk niet kende.

anyway. uiteindelijk besloten te meeten en een beetje gedate, hopsakee; nu mijn liefste vriendje evah.

wat ik dus wil zeggen; spreek wat af! (:

ik zou voorzichtig hiermee zijn, ik had t zelfde en die jongen bleek nep te zijn, héél fijn natuurlijk …

Je vind hem leuk
je bent niet verliefd :confused: enne vraag het hem?..

Ik vind dat je niet verliefd kan zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt.

Dat dus
omg jouw plaatje :dancing_women:

Ik heb zijn nummer al lang en ook gecamt enzo dus weet hoe hij is

Ja, je hebt met hem gecamt en weet hoe hij ‘zogenaamd’ is.
Schijn bedriegt, en doe niet alsof je hem helemaal al kent.

wat is er met mijn plaatje??
het was de verkeerde en lukt nie te verandere

ik heb dit twee keer meegemaakt en beide keren is het gewoon goed afgelopen.
stel een keer voor om te cammen? dan weet je zeker dat diegene die je op fotos ziet hetzelfde is als waar je mee praat.

maar het punt is dat je niet weet of het dezelfde persoon is in het echt,
mensen kunnen op internet een hele grote bek hebben, en in het echt heel verlegen zijn