Verliefd zijn kan leuk zijn.. maar ook hard

[i]Jep.
Ik had voorheen met iemand, langer dan een jaar, en die heeft het uitgemaakt… Was er kapot van, maar nu mag diegene doodvallen van mij part.
Nu was ik verliefd op een jongen uit de klas. Ik heb hem gevraagd, maar helaas, afgewezen. Ook gevraagd om een kans, om te proberen om me te leren kennen. Maar helaas, hij vond iemand anders leuk.
Hoe vaak ik al wel niet ben afgewezen, ongehoord. Maarja.
Ik vind het alleen raar omdat ik als ik verliefd word, haast telkens wordt afgewezen. Soms voel ik me ook weleens een afstotelijk iemand. Een vriendin zei dat ik gewoon veel te veel hoop en dat ik optimistisch blijf over alles…

Maar wat te doen om van dat gevoel af te komen? Want ik ga altijd vanuit dat t altijd goed komt tussen iemand en mij.
Zucht.[/i]

hmm. kan het niet liggen aan dat je een jongen zo snel vraagt?
want er staat; nu was ik verliefd op een jongen uitd eklas, ik heb hem gevraagd maar helaas, afgewezen. blabla.

moest je niet eerst een beetje ‘daten’ en vaker afspreken? ik zou niet een jongen zosnel vragen als hij niet eens weet wie je echt bent.

Op school ging ik veel met hem om, écht heel veel… We praatten er op los. Maarja. Ik ken ook mensen die nooit hebben afgesproken met elkaar, en toch hebben. Maarja.
That’s life, denk

Dus ze zegt dat je de hoop moet opgeven?
of vat ik dat nou verkeerd op? :S

Ben het met VliegendBroodje eens.
Waarom zo snel? waarom niet eerst afspreken samen, en lekker kletsen met elkaar. (Over jezelf, hem). Ik heb een beste vriendin, die was net zo hoor. Totdat ze gewoon de tijd nam, en als ze een leuke boy zag, was het gewoon date. :] en nu heeft ze éindelijk met hem. Niet geschoten is altijd mis. Jammer dat ie iemand anders al leuk vind, maar helaas. Zijn nog wel meer jongens die het waard zijn toch?

Denk dat ze eerder bedoelt, dat ze hoopt dat ze ‘ja’ zeggen ofzo :]

[i]Daar komt het uiteindelijk op neer. Ze zei dat ik niet zo moest gaan ‘vissen’ naar andere jongens. Dat zei ze als ‘vriendin’.

Maar ik vind dat als het face to face is met een jongen en hij wijst je dan af… dat je de hoop dan pas mag opgeven voor diegene.

Ik hoop wel dat wel nog leuke dingen gaan doen. Al is t n een groep, al is t samen.[/i]

Wow wow wow. Inderdaad not so faaaast.
Als ik iemand leuk vind dan doe ik echt heel erg veel met diegene (buiten school, en alleen met hem) en pas als ik merk dat hij mij ook wel leuk vind dan vraag ik hoe het zit.

Haha ik zeg dat ook altijd tegen m’n beste vriendin :] niet lullig bedoelt hoor maar denk ook dat ze bedoelt dat je niet zo snel moet gaan, dat je steeds teleurgesteld word.

[i]Dat had ik beter kunnen doen. En ik heb het hem ook gevraagd, om is af te spreken. Maar toen vroeg hij waarom ik persee met hem wou afspreken. Toen heb ik gewoon de waarheid verteld ( was op msn ). Hij zei dat hij zich vereerd voelde… Maar zei ook netjes dat hij helaas niet hetzelfde voelde…
Ik dacht; kwil niet dattie dat op msn zegt, maar recht in mn gezicht… Dat heeft hij uiteindelijk netjes gedaan vandaag. En ook heb ik toch een traan weg moeten pinken, hij troostte me wel. Ik hoop écht dat hij en ik goede vrienden zijn en blijven

Edit; Fijn… een ex hebben, waarmee je als vrienden uit elkaar bent gegaan. Komtie op msn; Ja… iemand heeft gevoelens voor me, heb jij dat altijd gedacht dat diegene mij leuk vind? enz
Oke, dat hij haar ook leuk vind, moettie zelf weten. Maar waarom het bij mij derin wrijven, asjeblieft zeg :l. ( Had hij beter mij kunnen houden, degene waar hij wss ook op valt, is een dikke vette vatsige zeug van 21 en hij is 17 :l )[/i]

Omg, sorry dat ik het zeg wat een sukkkkel je ex dan, die zijn het nooit waard :wink:

En wat die ene jongen betreft, kom op meis, er zijn meer leuke jongens, die wél met jou willen afspreken en je leuk vinden ipv steeds teleurgesteld worden heb je ook niks aan :relieved:

[i]Mja… ik vraag wel of hij maatjes met me wil worden ( vrienden, dus )… Dan kan ik mijn vriendenkring ook uitbereiden. Ik bedoel, die jongen is het dus wél waard om mij als normale vriendin te hebben, ookal istie een paar maanden jonger. En wie weet… komtie nog is aanwaaien bij me. Moeder natuur leiddt me de weg

( ik heb het nu over die jongen )[/i]

Ja kan je doen ja :]
Niet geschoten is áltijd mis :relieved:

Daar heb je gelijk in. En een goede vriend kan ik altijd gebruiken wanneer ik wil :slightly_smiling_face:… samen, of in een hele groep.
Ik ben niet zo populair op school ( ja, wel negatief populair… ze moeten toch één zondebok hebben op school… :l ) dus sja. Samen sta je sterk

[i]Up…

Ik heb alleen geen antwoord op mn vraag kunnen vinden over hoe ik het optimistische gedachten in bedwang kan houden. Want eerlijk gezegd… ik wil die jongen écht beter leren kennen. Volgend schooljaar gaat hij naar een andere school… ook in de stad waar ik woon, en ik naar t mbo ( ja, leeftijd klopt niet op de profiel. dus vandaar )

Net zoiets als denken dat je een goed cijfer voor een proefwerk hebt,maar uiteindelijk vies tegenvalt.[/i]

:blush: