verliefd zijn is verschrikkelijk

Zijn er misschien meer meiden die dit hebben:’
ik vind dus een jongen heel erg leuk en ben dus verliefd op hem, maar ik voel me eigenlijk verschrikkelijk! ik heb de heletijd dat gevoel dat ik bij hem wil zijn en wil hem zo graag zien. Ik heb de hele tijd zo’n gevoel van verlangen naar hem… Maar ik durf het hem niet te zeggenm, want ik ben zoo bang dat ie me afwijst dus ik wil nog ff wachten zodat ik het misschien zeker weet xd. Maar weten jullie hoe ik hier misschien mee om moet gaan, want ik maak me zelf alleen maar gek! :hammer:

Zeg gewoon hoi tegen hem, en begin langzaam met praten dan praat je op app en dan ga je afspreken. Succes gegarandeerd.

^

precies, hoe verwacht je anders ooit contact met hem te krijgen… Dat is ook de enige manier om erachter te komen of je hem écht leuk vindt.

Ik weet niet of veel met hem opga ofzo, maar als het een vriend is kan je toch gewoon met hem erover praten. Als je hem echt leuk vind zou ik er gewoon op af gaan, so what dat hij je afwijs. Het voelt even kut, maar voel jij je nu dan niet kut? Niet het antwoord weten? Ga er op af, dan ben je er eerder van af!

Verliefd zijn is niet verschrikkelijk, niet de ballen hebben om er voor op te komen is verschrikkelijk.

hey!
En wat zeker weet? Je zegt dat je verliefd op hem bent… en dat gevoel is er ook als je verliefd bent. En eerst even afwachten en close worden! Laat merken dat je hem leuk vindt, lach naar hem, zet je beste beentje voor. Je kunt het wel!! En als het blijkt dat hij jou ook leuk vindt, is verliefd zijn heel erg fijn, :hugs: :heart:

Haha ik las de topictitel en ik dacht ja, ja hier kan ik me wel in vinden

Ik ben een keer afgewezen in de club, NIET DAT IK MET HEM WILDE OFZO. mijn vriendin vroeg of hij met mij wilde… hij beantwoorde gewoon met een stoned face; nee… en hij was ook zo knap nog niet!!! :rage:

Maar goed, ik maak het zelfde mee als jij nu… ik probeer hem constant op te zoeken op alle socialmedia en achter zijn naam te komen etc. wil ook telkens bij hem zijn maar er nu op af stappen zou ik niet doen… maak eerst bijvoorbeeld oogcontact en word eerst vrienden voordat je een relatie krijgt… want als je nu op hem af stapt is de kans groot dat je word afgewezen…

kusss lucy! :kissing:

Hahahah meid, dit is zó herkenbaar! Wees blij dat je niet de enige bent (haha, ben ik al blij om!) :bowing_man: Ben door dat ‘‘verschrikkelijke gevoel’’ die jongen eerder stommer gaan vinden dan leuk, waardoor ik weer makkelijker kon afkappen :'D

Ik heb precies het zelfde probleem maar ik kan niet eens bij hem zijn omdat hij veel te ver weg woont. We zien elkaar ongeveer een keer in de twee maanden omdat we dan met een hele groep bij elkaar komen maar dat werkt gewoon niet. dus als ik jou was zou ik het zeker proberen duidelijk te maken. Ik weet niet hoe je hem kent maar begin rustig aan, ga gewoon naast hem zitten, begin gesprekken en dat soort dingen, dan merk je uiteindelijk ook wel of hij je leuk vindt of niet

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je niks doet, blijf je je zo voelen. Praat met hem.

Thnxx voor de tips :wink: ik zie hem regematig doen de zelfde opleiding alleen ik zit in de 2 e en hij in 1 dus ik zie hem op school, ook nog elke week op het werk en na de kerstvakantie 2 dagen stage op de zelfde plek. Dus ik ga het maar eens proberen met hem te praten (a)

Ik vind verliefd worden/zijn ook verschrikkelijk. Het kan ook leuk zijn, iemand weer in je leven hebben. Maar het gevoel dat ik iemand niet uit mijn hoofd krijg, of dat iemand zo mijn gedachten kan overnemen, en dat ik kwetsbaar wordt voor die persoon, dood eng! Maar ik probeer de mooie momenten te zien, die kriebel in je buik, de glimlach die je krijgt als je hem ziet of een berichtje krijgt.

Voor afwijzingen moet je niet bang zijn, dat overkomt de beste wel eens. Maar er lopen ook jongens rond die dolgraag met jou samen zouden zijn, en wie weet heb je dat nu niet eens door maar zijn die al in je directe omgeving :wink:

geloof me, verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds is.

Gelijk.

Herkenbaar dit