Ik denk dat ik een jongen leuk vind of nouja… leuk… of verliefd? Het gaat om een jongen die eigenlijk gewoon onbereikbaar voor mij is en ik wil hem gewoon niet leuk vinden maar alsnog denk ik constant aan hem… Ik zie hem gelukkig haast niet meer. Die jongen zit op mijn andere (oude) school… En ik heb een beste vriend op die school zitten en die vraagt telkens of ik langs wil komen, maar ik wil die jongen die ik leuk vind niet zien… Ook zitten mijn 2 beste vriendinnen daarop school en die vragen ook steeds waarom ik haast niet meer langs kom…
En wat ik met dat onbereikbare wil zeggen, is die jongen is voor mij onbereikbaar omdat het om een leraar gaat… waarmee ik nog steeds contact heb via snapchat… ik had/heb echt een goede band met hem, vertelde hem altijd alles en hij hielp me ook met alles maar ik weet echt niet wat het is maar sinds een tijdje denk ik dat ik hem leuk vind en I know it’s so wrong en ik ga er serieus ook niks mee doen hoor… Maar ik heb er een raar en vreemd gevoel over dat ik echt niet langs mijn oude school durf te gaan meer… Als ik hem tegen zou komen daarop school (de kans is wel groot) weet ik dat ik gewoon keihard ga dicht klappen en hij zou het meteen merken… BTW die leraar is 22, even oud als mijn zus… dit kan gewoon niet, ik wil hem ook echt niet leuk vinden maar isdgnbsodigosdbgs ik probeer die gast serieus uit mijn hoofd te zetten maar telkens zie ik hem weer op snapchat verschijnen dat hij mijn snaps bekijkt (op mijn verhaal) en dan denk ik weer van chipssss… Misschien moet ik hem echt maar gaan verwijderen ik word er gek van… :bored: :bored: :bored: :bored:
Die man is er altijd voor mij op de één of andere manier… Hij weet altijd wel meteen als er iets aan de hand is ook. Een paar weken terug lag mijn vader in het ziekenhuis en ik had zo een snap gemaakt 's ochtends vroeg dat ik in het ziekenhuis was en hij vroeg meteen wat er aan de hand was en of t het wel ging met mij, echt heel bezorgd wat ik wel echt lief vind… En aan de andere kant is het misschien wel verkeerd dat een oud leraar zo bezorgd is terwijl ik niet eens meer van hem les krijg en uberhaupt niet meer daarop school zit, het is maar net vanuit welke kant je het bekijkt… Maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil hem aan de ene kant gewoon echt verwijderen maar ik weet nietttt ik kan het gewoon niet…
:bored: