Verliefd zijn? #dilemma

Ik denk dat ik een jongen leuk vind of nouja… leuk… of verliefd? Het gaat om een jongen die eigenlijk gewoon onbereikbaar voor mij is en ik wil hem gewoon niet leuk vinden maar alsnog denk ik constant aan hem… Ik zie hem gelukkig haast niet meer. Die jongen zit op mijn andere (oude) school… En ik heb een beste vriend op die school zitten en die vraagt telkens of ik langs wil komen, maar ik wil die jongen die ik leuk vind niet zien… Ook zitten mijn 2 beste vriendinnen daarop school en die vragen ook steeds waarom ik haast niet meer langs kom…

En wat ik met dat onbereikbare wil zeggen, is die jongen is voor mij onbereikbaar omdat het om een leraar gaat… waarmee ik nog steeds contact heb via snapchat… ik had/heb echt een goede band met hem, vertelde hem altijd alles en hij hielp me ook met alles maar ik weet echt niet wat het is maar sinds een tijdje denk ik dat ik hem leuk vind en I know it’s so wrong en ik ga er serieus ook niks mee doen hoor… Maar ik heb er een raar en vreemd gevoel over dat ik echt niet langs mijn oude school durf te gaan meer… Als ik hem tegen zou komen daarop school (de kans is wel groot) weet ik dat ik gewoon keihard ga dicht klappen en hij zou het meteen merken… BTW die leraar is 22, even oud als mijn zus… dit kan gewoon niet, ik wil hem ook echt niet leuk vinden maar isdgnbsodigosdbgs ik probeer die gast serieus uit mijn hoofd te zetten maar telkens zie ik hem weer op snapchat verschijnen dat hij mijn snaps bekijkt (op mijn verhaal) en dan denk ik weer van chipssss… Misschien moet ik hem echt maar gaan verwijderen ik word er gek van… :bored: :bored: :bored: :bored:

Die man is er altijd voor mij op de één of andere manier… Hij weet altijd wel meteen als er iets aan de hand is ook. Een paar weken terug lag mijn vader in het ziekenhuis en ik had zo een snap gemaakt 's ochtends vroeg dat ik in het ziekenhuis was en hij vroeg meteen wat er aan de hand was en of t het wel ging met mij, echt heel bezorgd wat ik wel echt lief vind… En aan de andere kant is het misschien wel verkeerd dat een oud leraar zo bezorgd is terwijl ik niet eens meer van hem les krijg en uberhaupt niet meer daarop school zit, het is maar net vanuit welke kant je het bekijkt… Maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil hem aan de ene kant gewoon echt verwijderen maar ik weet nietttt ik kan het gewoon niet… :hammer: :cold_sweat: :flushed: :bored:

Hoe oud ben je?

16 jaar…

maar als ik het goed begrijp is het je oude leraar op je oude school? dan is het toch je leraar niet meer? ik zie het probleem dan niet echt, behalve dat het leeftijdsverschil misschien wel een beetje hoog is…

Als je echt over hem heen wil komen zou ik hem sowieso van snapchat verwijderen en verder geen contact meer met hem zoeken. Dan kun je met een gerust hart naar je oude school toe gaan.

je moet een keuze gaan maken, dat kan niemand anders voor je doen. Of je gaat voor hem en vertelt wat je voor hem voelt. Dat kan 2 kanten op gaan, maar dan heb je iig duidelijkheid. Maar als je niks wilt van hem omdat het je leraar was, dan stop je er toch mee en zoek je geen contact met hem? Praat er met een vriendin over… Het is toch echt een keuze die je zelf moet maken, en denk niet na over de mening van een ander. Doe wat je zelf wilt…

Het is net het verhaal van pretty little lairs :wink:, ik zie het probleem ook niet echt je bent verliefd op een ex leraar en door hem laat je je vrienden en vriendinnen zitten ik zou de goede keuze maken zonder hun te moeten kwetsen

Ik ga woensdag langs mijn oude school… Ik heb hem wel gezegd dat ik langs zou komen en hij vond 't wel leuk en gezellig dus ik zei van ja ik heb u best lang niet meer gesproken… hij zei toen Ja daarom! Ik zou het erg leuk vinden om je weer te zien… en ik dacht echt van omg als ik ga dicht klappen is het klaaaar. Ik ga hem niet zeggen dat ik hem leuk vind, ik ga gewoon er heen voor mijn vriendinnen en nouja als ik hem tegen kom maak ik misschien wel een praatje maarja als ik dicht klap dan … dan nouja zie het allemaal wel… Ik weet echt niet wat ik doe, ik moet idd juist geen contact meer zoeken maar I don’t know ik kan het niet latennnn sdoginosdignsdog ik kan hem niet laten gaan het gaat niet hij doet zo poeslief ook op snapchat en neeeee dit is niet goed pffff ik ben ook helemaal misselijk nu :frowning_face: :bored:

Heyyy

Ik heb vrij recent een soort gelijk probleem gehad. Alleen was de jongen in kwestie niet mijn leraar maar wel 8 jaar ouder. Het eerste wat ik dacht was ik moet hem uit mijn hoofd zien te krijgen. Het lukte een beetje, ik was niet meer echt verliefd, maar vond hem nog heel leuk.
Gister luisterde ik het liedje It’s just love van Nat & Alex Wolff. Dit lied kun je op verschillende manieren opvatten. Mijn interpretatie is dat liefde liefde is. Op welke manier dan ook. Liefde is nooit verkeerd, want het zorgt ervoor dat je gelukkig bent. Dus probeer het gevoel niet weg te stoppen maar hou het en gebruik het in een positive manier. Namelijk als je verliefd bent ben je super blij en gelukkig maar tegelijkertijd niet als je denkt dat hij je niet leuk vindt. Hou dat blije en maak er een positieve gedachte van. Op een gegeven moment vind je hem niet meer zo leuk of durf je de stap te zetten het te vertellen. En dan kun je het loslaten.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders moet je zelf het liedje even opzoeken, want het heeft mij erg geholpen.

En als je het uiteindelijk wel durft te vertellen en het is wederzijds, wees dan niet bang voor leeftijdsverschil of het feit dat hij je leraar was. Liefde is liefde en dat kan nooit fout zijn

Het feit dat hij je leraar was, maakt niets uit naar mijn mening. Dat is nu niet meer het geval, je hoeft hem ook absoluut niet meer met ‘u’ aan te spreken bijvoorbeeld: jij zit daar niet meer op school, het is dus een doodnormale jongen.

Het feit dat hij 6 jaar ouder is, ja… Dat kan lastig zijn. Toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriend was ik ook 16 en hij ook 22… Tussen ons zit 6 jaar en 3 maanden, maar het leeftijdsverschil wordt met de jaren kleiner. Ja: waarschijnlijk je zult negatieve reacties krijgen in het begin. Dit had ik ook. Vriendinnen moesten er niets van hebben etc. maar als jij hem écht leuk vindt… Moet je er gewoon voor gaan en je niets aantrekken van ‘of het wel hoort’ of niet…

Ik was vandaag langs gegaan en hij deed weer zo vaag en kortaf :/… Op snapchat doet hij zo poeslief maar in het echt doet hij dan weer zo vaag. Opeens had meneertje geen tijd meer. Ik deed toen ook maar kortaf en liep weg… weet het echt niet meer… Ik ga geen moeite meer doen let it go. Als hij me weer vraagt om lang te komen ga k zeggen ja weet je t zeker? Voordat ikdadelijk weer kom en je opeens geen tijd meer heb.

‘‘Die man’’ 22 jaar xD

22 valt nog best mee. En hij is je oude leraar. Ik zou als ik jou was gewoon appen. & see what happends. :flushed:

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe je aan zijn snapchat bent gekomen?