Verliefd, what should I do?

Ik ben best verliefd op een hele lieve jongen uit m’n klas. Maar ik weet nooit waar ik met hem over moet praten en ik ben niet zo goed in flirten enz.

Iemand tips? Want ik wil er deze keer echt werk van gaan maken!
X

Klinkt simpel; gewoon jezelf zyn!
jongens vallen op meisjes die niet fake doen of hun anders gedragen dan ze eigelyk zyn …
Wrs komt het omdat je verliefd bent dat je vaak niet weet waarover je moet praten, maar verzin gewoon iets, over die ene leerkracht of over dat moeilyke werkstuk voor weet-ik-veel :stuck_out_tongue:
& als ie toch lief is, zal ie ook heel lief reageren
gwn proberen
veel succes!

Thanks! Ik wil ook niet veranderen hoe ik ben, maar flirten is wel handig als je iets wilt met een boy. Alleen wilt het niet zo goed lukken!

idd, blijf jezelf!
school is ook wel makkelijk onderwerp, of vraag naar wat hij na school gaat doen, en als hij ‘niks’ zegt, vraag je of hij je wil helpen met bijv. wiskunde, omdat je het écht niet snapt.
komt goed!

Aankijken, als hij jou dan ook ineens aankijkt weer wegkijken.
hoppaaa en je hebt er zo een flirt doorheen gegooit =)

dat had ik eerst ook haha. nu niet meer, begin van het schooljaar.
toen was ik ook heel verlegen enzo, nu minder omdat ik hem niet meer leuk vind.
we trokken altijd van die gekke lelijke hoofden naar elkaar, en gebarentaal over die stomme docent enzo. en als ik niet wist welk lokaal we zaten, vroeg ik het aan hem. en ik vroeg uitleg aan hem enzo, want hij was ubernerd. ik zei gewoon; teo ik ga naast jou zitten, want je moet me even wat uitleggen over wiskunde, nerdie! *liefhoofd*.
zo kun je ook met hem omgaan. =D

Alleen een beetje jammer dat hij nou niet bepaald de slimste van de klas is. (: