Hee , ik ben verliefd op een jongen, hij zit naast me in de les. Ik wil met hem praten alleen ik weet dus nooit wat ik moet zeggen, maybe kunnnen jullie me helpen ?
Vraag hem een keer of hij je iets uit wil leggen wat jij niet snapt. Bijvoorbeeld: hey, snap jij deze vraag/som? En als je die vraag wel weet dan doe je net alsof? haha. En voor de rest; geen idee… Zelf ben ik daar ook geen held in :’)
Toon interesse in hem door zoals gezegd dingen te vragen aan hem. Als je merkt dat hij jou graag helpt kun je ook in de pauze’s met hem proberen tijd te spenden. Daarna komt de rest van zelf…
word bevriend met zijn vrienden en ga bij hem aan tafel zitten , dat soort dingen , ik heb ook een vraag ik ben verlief op een jongen uit de 4e ik zit in de 3e na een blunder die ik op het schoolfeest gemaakt had noemt hij me de heletijd alcoholist voor de grap , ik zeg dan hou je bek en hij zegt dan weer alcoholist en aan het einde van de dag ontwijken we elkaars blikken en zo gaat het al dehele tijd en laats zat ik achter de computer en hij was daar ook en toen ging hij met zijn vriend praten over alcohol maar ik deed net of ik het niet hoorde totdat hij zei maar wist je dat er alcoholisten hier op school zitten dus toen zei ik waarom noem je me de hele tijd alcoholist en toen zei zijn vriend ja ben je verliefd op haar ofzo en toen zei hij jaa heel verliefd , maar ik weet dat hij het niet meende maar alsnog zit het de hele tijd in me hoofd en hij valt nu opeens voor me op , overal waar ik ben is hij ook ik zie hem gewoon telkens en durf niks te zeggen , gek word ik er van !!
Vraag of hij een leuk weekend heeft gehad (als het maandag is dan…)