verliefd, wat nu.?

Heeeii.
Ik heb al eens vaker gepost over een jongen die ik leuk vind.
Ik ben hem alleen maar leuker gaan vinden, en ook verliefd. Alleen dan wel alleen op zijn uiterlijk enzo, wat best wel stom is…maar het is gewoon zo. Liefde op het eerste gezicht denk ik :stuck_out_tongue:
Maar het probleem is dus; hij kent me niet…(hij weet dat ik bij hem op school zit, maar weet niet mn naam of iets)
'Nu heb ik morgen dus tegelijk een tussenuur met hèm, en een strafuur.
kdacht dat dat mischien wel een kans was om een ‘stap’ te gaan zetten…
Alleen weet ik echt niet wat ik moet doen. Ik ga niet naar hem toe zo van; hey ik vind je leuk ;$. dat doe ik gewoon NIET.
Oogcontact enzo dat durf ik wel, maar daar kom je ook niet ver mee denk ik…?
Hebben jullie mischien tips ?
'xxxxx bedankt alvast

Begin anders eens met: ‘Hey, wat heb jij gedaan dat je hier zit? Ik ben … btw (:’
Anders schrikt hij zich echt de tering.

Ik zou wel beginnen met oogcontact en dan steeds ietsje langer kijken. Daarna mischien vlak bij hem gaan staan ofzo en hem ‘perongeluk aanstoten’ ? Dan zeg je sorry en begin je een gesprek? haha oke ik ben hier ook niet zo handig in :stuck_out_tongue:

idd.

Dankje daar heb ik wel wat aan:) Nog meer ideeen?

Oke dankje :slightly_smiling_face: Ik ben alleen echt niet zo dat ik tegen een onbekende opeens ga zeggen; oh ik heeet… Ik denk dat ik alleen zulke dingen zeg als hij het zelf vraag ;$ beetje dom maarja, ben daar gewoon te verlegen voor -___- Maar over ‘wat hij heeft gedaaan’ dat ga ik mischien wel doen…ALS ik het durf haha.
Ligt er ook aan hoe ik me bij hem voel, bij sommige jongens durf ik alles, en bij bepaalde jongens klap ik dicht,(meestal de jongens die ik leuk vind dus;S) Nog meeer tips?

Bij jezelf denken; niet geschoten is altijd mis. Je zit niet bij hem in de klas dus dat scheelt als hij niet reageert of niet reageert op de manier waarop je hoopt. Dan hoeft dat verder niet ongemakkelijk voor je te voelen. En ondanks je verlegenheid, probeer toch een beetje zeker over te komen als dat lukt. Vraag inderdaad gewoon waarom hij er zit en als hij het heeft verteld en misschien vraagt waarom jij er zit, antwoord je. Vraagt hij het niet uit zichzelf, vertel het dan gewoon zelf. Misschien gaat hij dan daar verder nog wat vragen over stellen. Zo niet, heb je het in ieder geval geprobeerd. Ik zeg dit nou wel, maar vraag me af of ik dat ooit zou durven xD. Laat wel weten hoe het gegaan is :slightly_smiling_face:!

Gesprekje aanknopen tijdens het strafuur misschien?
Vragen waarom hij na moet komen. Samen het strafuur verlaten?
Stel gewoon wat standaard vragen. Durf is het belangrijkste.

Oké ik zal even reageren hoe het af is gelopen :’).
Er is helaas niks gebeurt :frowning_face:
Er waren heel veel mensen, en hij had zat aan de andere kant van het lokaal. Maar hij zat wel heel de tijd te kijken, en elke keer dat ik hem nu zie kijkt ie me zo ‘vragend’ aan ofzo. Maar maandag heb ik waarschijnlijk weer een uur tegelijk met hem xp Dus ik heb nog kans…

Heeeey.
Inmiddels heb ik weer een strafuur tegelijk met hem gehad:)
Echt bedankt voor al die tips!
Ik had echt heel het uur oogcontact met hem, & dan niet ‘gewoon’ oogcontact…
Het was echt apart, en ik kreeg zo’n apart gevoel!
Maaar sinds dat uur…
Kijkt hij elke pauze naar me, en dan echt met zo’n blik dat ik in zn ogen verdrink…haha ;$
Dat duurt best lang, en ik ben altijd degene die het verbreekt.
Het is echt anders nu…hij heeft zo’n emotie in zn ogen ofzo…Ikweet niet hoe ik het uit moet leggen. Het is iig anders, dan het oogcontact hiervoor.
Denken jullie dat ie me nu pas ziet staan? Of dat hij me ook leuk vindt?
Ik vindt hem zoooo leeeuk!! & het klinkt heel stom, omdat ik hem niet ken…Ik wil hem zo graag 'leren kennen! :slightly_smiling_face:
Ik hooop dat jullie weer tips hebben.'xx

Tips??

Oh, lastig!

Sorry, ik weet het niet goed, maar misschien gesprekje aanknopen over leraren/vakken ofzo? Wow, ben echt inspiratieloos nu, zie dit maar als een upje!

Zo iets heb ik ook je moet gewoon heletyd oogcontact hebben en uiteindelijk stapt hy wel op je af! Want je hebt zijn aandacht al getrokken…