Verliefd... wat moet ik doen ?

Ik ben Tessa en ik ben 14. Ik ben eigenlijk al sinds het begin van het jaar verliefd op een jongen uit de 3de. :flushed: Ik vind hem echt heel leuk, en ik merk ook dat ik me gewoon niet kan concentreren als ik hem zie op school. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem uit me hoofd moet zetten, want het gaat toch nooit iets worden. Ik wil hem ook wel uit me hoofd zetten maar het is zo moeilijk :flushed: … volgens mij weten hij en zijn vrienden het ook wel. Ik zie ze vaak naar me kijken enzo maar ik weet het niet zeker en dat irriteert me echt heel erg. :dry:
Hebben jullie misschien tips voor me? :confused:\

Hier is een officieel topic voor :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Maar ik zou hem gewoon een keertje hoi zeggen op school en hem toevoegen op facebook.
Zo kun je een gesprek met hem beginnen en zo kom je er wel achter of hij jou ook ziet zitten of niet :slightly_smiling_face:

Dit herken ik heel erg, alleen zat de jongen die ik leuk vond in hetzelfde leerjaar.

Waarom denken je vriendinnen dat het toch nooit iets gaat worden?

Ik heb hem al toegevoegd op facebook en ik heb al 1 of 2 keer met hem gepraat maar hij kapt het gesprek soms erg bot af.
Mijn vriendinnen denken dat het niks wordt omdat hij nooit wat zegt of iets doet wat zou kunnen aantonen dat hij me leuk vind (zeggen hun) Ik heb 1 vriendin die me er in steunt maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen :frowning_face:

Ik wil hier iets op antwoorden maar ik ben bang dat ik net zoals mijn oma zal klinken. Zal ik het doen of niet?

hahaha, gewoon antwoorden :wink:

Nou oke hihi hier komt-ie…

Toen ik 14 was, bestond Facebook nog niet. En whatsapp en zo. We stuurden briefjes rond, of we stuurden een vriendin naar de jongen om het hem te vertellen en uit te vinden of het wederzijds was. Of we zegden het hem gewoon of gaven hints in de hoop dat hij het zou begrijpen.

Waarom wil nu toch iedereen alles via Facebook en Whatsapp doen? Jongens reageren hier bijna altijd bot op, die zijn voor dit soort dingen niet gemaakt! Probeer toch eens persoonlijk contact met hem te maken, zeg eens hallo en kijk hoe hij reageert. Loop tegen hem aan om toch maar een glimlach te krijgen. Cirkel om hem heen tot hij je opmerkt. Enzovoort. Heb je dat al eens geprobeerd in plaats van dit via je computer te willen doen?

Okee dit klonk echt als mijn oma :slightly_smiling_face:

Mag dus in 't algemene topic.