Verliefd via whatsapp op een Jongen uit een ander land

Gesloten. :slightly_smiling_face:

Wat vervelend zeg ! Ik heb eigenlijk geen ervaring hiermee dus kan je ook geen goed advies geven! Maar iig ik hoop dat het lukt…

X froste

Een vriendin van mij heeft hetzelfde met een jongen uit Chili…

Ik ben 15, hij 16… Mn ouders weten van niks…

En wat vind ze er zelf van van de situatie?

Er is een topic voor meiden met een lange afstands relatie! Daar posten ook meiden die een vriendje in het buitenland hebben, wellicht heb je veel aan hun ervaringen :slightly_smiling_face:

Ik heb een aantal jaren (7 jaar…) een relatie gehad met een jongen, op een afstand van 2.000 kilometer. De afstand is de eerste 1 á 2 jaar moeilijk. Emotioneel gezien is het geen pretje.
Ik heb 8 maanden geleden deze relatie verbroken. Ik zag geen toekomst meer met hem. De gesprekken over “de toekomst” wekten bij mij steeds vaker irritaties op. Ik had mijn studie afgerond, en een baan. Ik werd als het ware “volwassen”, en ik wilde duidelijkheid. ‘Waar ben ik aan toe?’… ‘Hoe lang moet ik nog wachten?’… Dergelijke vragen en de discussies die daarop volgden, hebben ervoor gezorgd dat mijn gevoelens voor hem beetje bij beetje zijn verdwenen.

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, op 20 kilometer afstand. Dit is zoveel fijner! Dus: Denk goed na, en weet wat je wil.

Licht eerst je ouders eens in want zoals al eerder gezegd is het zonde voor hem om voor een dagje naar Nederland te komen. Dat kost klauwen vol met geld. Hoe denken zijn ouders erover?

Uit welk land komt hij? Er is namelijk een verschil met België of Australië. Daarnaast zijn jullie beide nog erg jong dus is het denk ik erg lastig om een relatie te gaan onderhouden. Je bent eigenlijk nog te jong om zelf heen en weer te reizen, daar dan een tijd te blijven (vanwege school) en ik denk ook niet dat je ouders hierop zitten wachten.