Verliefd via msn

Hee,
Ik heb best vaak het probleem dat jongens verliefd op mij worden via msn. Denk aan mensen die ik amper spreek omdat ze zo ver weg wonen, mensen van vakantie en soortgelijken.
Het zijn allemaal jongens die ik gewoon bijna niet zie, maar die ik wel redelijk vaak via msn spreek. Ik ga gewoon gezellig met ze om en zit niet echt met ze te flirten ofzo. Toch veranderd er na verloop van tijd wat en beginnen ze me leuk te vinden, terwijl dit totaal niet mijn bedoeling is, ik heb liever iemand die dichterbij en bereikbaar is.
Anyway, als ik ze dan hiernaar vraag, dan krijg ik idd vaak bevestiging. Het is alleen nooit wederzijds, ik zie ze gewoon als vrienden waar ik goed mee kan praten. (praat liever met jongens dan meiden op msn) Ik vind dit altijd zo vervelend, omdat het behoorlijk kwetsend kan zijn als iemand die jij leuk vindt, jou niet leuk vindt.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik heb namelijk liever een goede vriend dan een geheime aanbidder…

xx

Ik heb best vaak het probleem dat jongens verliefd op mij worden via msn. Denk aan mensen die ik amper spreek omdat ze zo ver weg wonen, mensen van vakantie en soortgelijken.

volgens mij zijn dat gewoon van die gastjes die allemaal meisjes in hun msn hebben en dan na zoveel tijd zeggen ik vind je leuk blablabla. niet lullig bedoeld hoor. maar zo zijn er heel veel

dat denk ik ook.

ja ik heb dat ook een paar keer gehad, maar ik vind t vooral kt omdat die jongens dan willen afspreken ofzo. en dan heb ik echt zo iets van weetje laat maar het word toch niks tussen ons, maar dat kan ik dan weer niet goed zeggen >,<

& met die hierboven ben ik t niet eens ,maarja.

Nee, dat is niet zo. Daarvoor zijn het de types niet en ken ik ze te goed. En ja, ik heb wel mensenkennis, val niet op players, doorzie leugens en merk het als er wat mis is. Neem dus ook niet zomaar iets van iemand aan.
Ik ken trouwens ook wel een jongen die wel zo is, maar daar spreek ik echt amper mee sinds hij dat gezegd heeft. (en ik mijn o-zo aardige reactie gaf)

op msn is iemand heel anders dan in het echt. maar oke.

Dat is echt niet bij iedereen zo.

Maar goed, wat ik dus wilde weten, weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik wil er gewoon voor zorgen dat ze me niet leuk vinden en nog steeds met ze praten.

hm ja, maar op msn kun je dat niet echt merken… ik weet niet… maarrem, ik denk niet dat je via msn aan iemand kunt merken of ze liegen…

miss ben je wanhopig (sorry, niet beledigend bedoelt ofzo…) en hoop je juist dat ze je leuk vinden etc.

Kan wel op de manier waarop iemand wat zegt. Kan jij het aan je vriendinnen via msn dan niet merken als ze iets zeggen dat niet waar is?
Bijvoorbeeld al als je vraagt of alles goed gaat en die vriend/vriendin zegt dat het goed gaat. Maar je weet dat het helemaal niet goed gaat en vervolgens komt er wel een verhaal uit dat het niet goed gaat.

Ik ben niet echt wanhopig, ik ben net sinds vrijdag single en ik heb op dit moment helemaal geen zin in een relatie of iets wat erop lijkt.

Hahaha dat heb ik ook. :’)
Maar dan vertel ik meteen dat ik daar niet in geloof en dat ze er maar mee moeten kappen. (Of iig mij er niet mee lastig vallen.)

vriendinnen ken je ook in reallife. daar ga je ook zo mee om. en ken je heel wat beter

en je zegt ook dat iedereen anders is, maar je hebt het ook over meerdere jongens. niet lullig bedoeld hoor. maar hoe weet je dan zeker dat ze je wel allemaal leuk vinden.

Ik heb dus altijd precies hetzelfde want sommige menen dat echt en dan vind ik dat zielig om te zeggen, en ja hoe leg je dat uit dat je niet wilt afspreken xD

Ik heb ook vriendinnen die ver weg wonen en die ik amper spreek, toch ken ik die ook goed.
Maar het gaat niet om het kennen of niet kennen van iemand, het gaat erom om hoe ik het kan voorkomen dat mn vrienden me leuk gaan vinden.

Ze vinden me niet allemaal leuk, maar een aantal wel en daar gaat het me om. Tuurlijk zijn het verschillende jongens met verschillende persoonlijkheden, achtergronden en levens.
Het is ook echt niet zo dat mijn ego zo groot is dat ik het vreemd vind als een jongen me niet leuk vind, dat is heel normaal.

misschien wat neutraler overkomen. en niet altijd zelf beginnen te praten mocht je dat doen, niet elke keer webcam aan blabla. niet te enthousiast reageren enz.

volgens mij kan je niks anders doen dan te zeggen dat je hun ook niet leuk vind.

Cam heb ik niet op mn eigen computer, maar de rest kan ik idd wel doen.

gewoon zeggen dat je ze niks vind. ik heb mijn vriend ook heel lang op msn gehad zonder hem ooit te zien, en we zijn happy in love : D