Verliefd, verliefd, verliefd

Hoi ik ben een meisje van 12 en ik zit met een probleem. Ik en mijn beste vriendin zijn op dezelfde jongen en we hadden er geen ruzie over enzo. Nu is er nog een andere vriendin en die was verliefd op een jongen maar niet op dezelfde jongen waar wij op zijn. Hij wou haar na school spreken en nu hebben ze verkering!!
Ik zit hier enorm mee maar ik wil niet dat zij het uitmaakt voor mij. Die jongen weet ook niet dat ik hem leuk vind maar ik weet dat ik echt kapot ga als ik ze samen in de klas zie.
Kan iemand me helpen?

Ik snap het niet helemaal…

Sorry het is Met een niet Mette

Bedoel je dat jullie crush verkering heeft met een meisje uit je klas?
Of is het de jongen die het meisje uit je klas leuk vind?

wat…?

Dus, jij en vriendin A zijn op jongen 1, en vriendin B heeft nu verkering met jongen 2 en daardoor ben jij verdrietig? huh

Nee vriendin B heeft verkering met jongen 1 terwijl ze die andere jongen eerst leuk vond

Da whut?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/gestolen-301893.0.html

stop met topics openen

Het was maar 1 extra topic je doet alsof ik er 20 heb geopend. Ik had die erbij gedaan om het wat simpeler uit te leggen.

je bent 12… :blink:mischien kun je er met je juf over praten

Lastig. Je bent natuurlijk ook nog érg jong en er komen vast nog wel jongens voorbij.
Anyway, probeer blij te zijn voor je vriendin en zelf lekker bezig te zijn met je vrienden en je school. Probeer lekker afleiding te zoeken! :wink:
Het heeft geen zin om er over in te zitten en/of je vriendin te vragen om het uit te maken want daar wordt niemand gelukkig van.
Je komt vast wel een jongen tegen die jou óók leuk vindt.
Succes.

of je veranderde gewoon je beginpost hier?