Verliefd terwijl je niet wilt...

Nah ik weet niet echt hoe ik dit moet typen eigenlijk ;p maar goed, let’s try. volgens mij is het iets zeer vreemds. kijk, er is dus een jongen bij mij in het jaar, genaamd S. S. is gewoon een hunk, klaar ;p maargoed, hij is bijna 16 en nogal nuchter en zeer nonchalant van aard. Hij vindt alles wel best, is wel aardig hoor, maar gewoon niet echt met gevoelens bezig. Hij doet niet overdreven stoer, maar gewoon gewoon. ik vind hem dus al best lang leuk, en heb er sinds begin dit jaar best veel contact mee. Gewoon praten in de les, op msn etc. Volgens vriendinnen vindt hij mij ook wel leuk, en merk ook wel dat hij tegen mij aardiger doet dan tegen een ander meisje. Niet overdreven, maar als je er op let zit het gewoon beetje in de kleine dingen. Maar sinds ik dit weet ben ik gaan twijfelen. Wat voel ik eigenlijk nog voor hem sinds ik hem echt goed ken? Kijk, ik vond hem altijd ssssssupppper leuk nice bladiebladiebla toen ik hem beetje oppervlakkig en van uiterlijk kende, maar ik weet het gewoon niet. Maar goed, wat wil ik nou? Vind hem echt heel leuk maar wil het geloof ik gewoon niet, hij is niet echt mijn type heb ik het idee. ik moet gewoon iemand die vrolijk en gezellig is, hij is meer nonchalant en saaig;p terwijl hij ook weer heel aardig is. IK WEET HET GEWOON NIET :crazy_face:
okee, dit is een vrij hopeloos topic, maar wat voor stappen kan ik nu ondernemen om er achter te komen wat ik nou echt wil? ik heb zitten denken, denken, denken, met vriendinnen gepraat (die me allemaal voor gek verklaren nu hij mij eindelijk door begint te krijgen en ik zoiets als afhaak) het lijkt wel bindingsangst ofzo, echt vreemd.

naah bedankt iig voor het lezen(:

xxx

Niet zoveel denken. Als je echt hoteldebotel van iemand bent merk je dat echt wel :stuck_out_tongue: En als je dat niet bent, is hij niet de ware.

Bindingsangst is het niet durven aangaan van een relatie omdat je bang bent dat hij je zal kwetsen, of dat het uit zal gaan. Uit jouw verhaal kan ik niet echt afleiden dat dit is waar je mee zit.
Volgens mij twijfel je gewoon en dat is sowieso geen goed teken.
Ik vind ook dat je wat te hard van stapel loopt, ok hij doet aardig tegen jou. Maar wie weet ziet hij je enkel als een zeer goede vriendin en heeft hij nog geen interesse voor jou. Dan is het wel behoorlijk nutteloos dat je je hier zorgen over zit te maken…

Ik zeg altijd: als je twijfelt of je verliefd bent, ben je het niet.
Geloof me, als je hem écht geweldig zou vinden, zou je er niet zoveel over nadenken. Succes! =D

verliefd word je nooit terwijl je het wel wil
het is het ergste wat je kan overkomen!
en zorgt alleen maar voor verdriet

mijn tip is, ga veel met mensen om en ga vooral niet over hem lopen praten
dat is de enige manier om er even niet mee bezig te zijn
voor de rest ben je (net als ik en 100000000 andere meisjes) gewoon doomed.

zo herkenbaar. had ik ook eens. een jongen ontmoet, vond mij helemaal leuk, ik wist niet wat ik er van moest vinden. maar, uiteindelijk wou ik het niet. en later had iik spijt xD dus ik zou het wel proberen.

Niet zoveel bij nadenken! =D
Laat alles op je afkomen…het komt wel goed.
Ik ben verliefd op 2 jongens tegelijk, niet leuk…