Verliefd op zusje

Vanavond als alles goed gaat gaat het misschien eindelijk gebeuren waar TS al zolang op wacht. Hij gaat zijn zusje eindelijk naakt zien! TS is nu 25 jaar en zusje is nu 14 jaar. Vorig jaar tijdens de vakantie in Spanje was ik per ongeluk de douche in gelopen terwijl mijn zusje zich stond af te drogen. Ze stond gebukt om haar benen te drogen en had mij niet meteen in de gaten. Drie seconden lang keek TS tegen de mooiste kont aan die TS ooit heeft gezien. De hele vakantie had TS aan die kont moeten denken.

Aan die mooie strakke kont met daarboven die smalle heupjes van mijn tienerzusje. Elke keer als TS aan dit moment denkt krijg hij een flinke stijve die hij steevast moet wegrukken.

Vanavond zijn ouders weg, dus TS en zusje zijn alleen. Heeft iemand nog advies voor TS om zijn zusje te verleiden? Alle tips zijn welkom :slightly_smiling_face:

Trol.
Slotje?

Het houdt niet op, niet vanzelf

wow huh net echt

hahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahhahahahahahahha

wat.

Strakke leren pakjes doen het altijd goed, misschien een beetje huid tonen? Maar laat ook genoeg aan de verbeelding over, dat is verleidelijk. Heel veel succes vanavond TS! Laat je ons weten hoe het afliep?

De volgende keer dat je een verhaaltje verzint, moet je er op letten dat je in dezelfde persoon blijft schrijven. Nu heb je namelijk eerst uit het oogpunt van ‘TS…’, en daarna ineens vanuit ‘ik…’.
Dus dat.

TS betekent Topicstarter, dat ben IK dus.
Verder nog tips iemand?

Het feit dat je zo’n topic opent is al zorgwekkend

Dafuq did I just read.

Ja begrijp ik hoor. Nee verder niks op aan te merken, voor meer advies zou ik bij de Mods zijn. :’)

Getver