Verliefd op z'n beste vriend...

Hey iedereen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb sinds vorige week verkering met een jongen (N), N vroeg het aan en ik zei ja, we kennen elkaar al lang en ik vind 'm wel een toffe jongen.
Maar ik heb al lang gevoelens voor z’n beste vriend (T). Nis dat te weten gekomen en is nu heel erg boos op T. Maar T is niet verliefd op iemand anders, dus eigenlijk moet N niet boos zijn op hem maar op mij…
We waren samen een hechte vriendengroep met nog enkele anderen, maar nu staat de groep op springen…
Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles weer goed komt?

Je vriend niet meer aan het lijntje houden en het uitmaken. Je vindt hem niet eens leuk?! Waarom heb je ûberhaupt ja gezegd?

Ik vind hem wel leuk, ik wou hem ook niet teleurstellen.

Ah, je wilde hem niet teleurstellen, dus daarom heb je maar ja gezegd. Is op zich niet de goede basis voor een relatie.

Zou het gewoon uitmaken en weer teruggaan naar vrienden, zover dat nog mogelijk is.

Als ik dat zou doen, zou alles dan weer goed komen?

Het zal echt niet meer zo worden als dat het was… Aangezien hij jou wel leuk vindt en je hem echt wel gekwetst hebt door hem aan het lijntje te houden en 'n andere jongen leuk te vinden die óók in je vriendengroep zit.

Dus nee.

Maar ik heb 'm niet aan het lijntje gehouden. Ik hou van Nico, maar een beetje meer van Thorsten… Eigenlijk ben ik verliefd op beide…

Dat kan niet :").
Je hebt al veel langer gevoelens voor die Thorsten, dus je had van tevoren al nooit ja moeten zeggen tegen die Nico. Maak het dus uit, want je voelt veel minder voor hem. En dat is alleen maar lullig voor hem.

Hoe is hij dat te weten gekomen dan? :’)
Maar iig uitmaken met je vriend.

oke, maar nu is nico nog boos op thorsten…

Wauw klinkt een beetje zoals mijn verhaal…

S had mij verkering gevraagt, ik had ja gezegt maar ineens deed hij heel kortaf en zijn vriend G vond mij dus leuk… maar hij wist niet dat ik met S had. Toen werd ik verliefd op G en heb ik het nu uitgemaakt met S en ben met G bezig:D

En was S niet boos op G en jou?

hoe oud ben je?

Je vind hem wel een toffe jongen en je had al langer gevoelens voor die andere…
Fuck logic :")

Ga met Nico en toortsen ieder apart praten en leg t ze uit. Daarna moet je aan ze vragen wat zij willen wat jij doet. Leg t ook aan je vriendengroet uit want dan begrijpen ze je misschien

Zou ik ook doen, eerlijk zijn is het beste

Heb net hetzelfde, ik volg dit!

Één topic is genoeg.