verliefd op zijn beste vriend

heey ik heb een vraag voor alle meiden hier op het forum.

ik had een super lief vriendje tot ong een week geleden toen hij het uitmaakte. ik ga nog wel met hem om. en we hangen vaak buiten rond met een heel groepje. met zijn vrienden en soms komen mijn vriendinnen ook mee. Alleen het probleem is dat ik verliefd ben geworden op zijn beste vriend. is dit nu raar ofzo? ik vind hem heel leuk. maar ik ben ook bang voor de reactie van mijn ex-vriendje want ik ga nog gewoon met hem om.
plieezz help me

roxys

Tsjaa uiteindelijk heeft HIJ het wel uitgemaakt. Maar ik denk dat als je bijv. wat krijgt met zijn beste vriend dat het misschien wel verkeerd kan overkomen bij je vriend maar hij heeft het wel uitgemaakt. Dus tsjaa. Ik zou t wel even tijd geven.

1 week nadat het uit is? ik zou sowieso nog even afwachten, en geen actie ondernemen voor die vriend. Ik ben ook goede vriendin met een vriend van mn ex-vriendje, maar vrienden is wel wat anders dan wat jij wil. Kun je nog goed met je ex-vriendje overweg dan? dan kun je er misschien met hem over praten, wat hij ervan vind?

ja nou hij zegt vaak dat ik met hem moest praten als er iets is. maar dat zei hij toen het nog aan was. nu het uit is zegt hij steeds minder. en elke keer als ik iets zeg dan kapt hij het af en maakt hij een rare of gemene opmerking :S ik vind het heel raar allemaal maar ik kan ook goed met zijn vrienden overweg.

maak meer contact met zijn vriend en flirt een beetje, kan je meteen merken of hij ook wat voor jou voelt, en als je ex gemeen tegen je doen hoeft hij ook niet jaloers te reageren he, hij maakt het zelf een stuk makkelijker.

ben jij dus al na 1 week verliefd op n ander?
Snel… maar ik zou nog even geen actie ondernemen, k weet niet hoelang jij met die toenmalige vriend bent gegaan, maar als jij er van kapot was/bent. Dan kun je sneller verliefd worden, heb ik ook n paar keer gehad. Dan dénk ik dat ik hem echt leuk vind, maar komt het gewoon om over die andere jongen heen te komen.

afwachten zou ik je aanraden.

ja ik heb laats ook een kettingbrief gekregen met regels van meisje erin . ik heb die gewoon doorgestuurd naar heel mijn hyves lijst en hun zaten daar ook tussen dus hun weten die regels nu ook :S het is gewoon als een grapje bedoeld die regels maar hun nemen het heel serieus. er stond zon regel tussen met : als een meisje je slaat moe je haar zoenen. op een gegeven moment waren wij gewoon buiten en toen was die jongen mij steeds aan het irriteren dus duwde ik hem. zijn andere vriend zei zo : eey ze sloeg je :open_mouth: het duurde even voordat ik doorhad wat hij bedoelde. maar toen ik het doorhad werd ik gebeld door ons mam dat ik meteen naar huis moest komen. dus ik rende naar huis en bleek dat ik moest oppassen. toen ik daar ong een half uurtje zat kreeg ik een smsje van die jongen: ja ik vind dat jij nog een zoen van mij krijgt en anders sla je me nog maar een keer :stuck_out_tongue: . ik vond wel grappig dat hij zoiets durfde te sturen maar ik heb hem het hele weekend nog niet gezien dus we zien vanavond pas of hij het nog doet ook !

…af en toe vraag ik me echt af wat mensen hier willen horen.

Sorry hoor, maar je hield nou niet echt van je ex als je na een weekje alweer over hem heen bent. Bovendien is het nogal naaiend voor je ex om daar op deze manier achter te komen. Het is zijn beste vriend.

Tja hij heeft het uitgemaakt dus waarschijnlijk wilt ie jouw niet meer als vriednin ,dus kan je met zijn beste vriend gaan. alleen zou het in het begin wel wennen zijn.
Mischien moet zijn beste vriend dat hem uitlegen als het zo ver komt dat jullie met elkaar uitgaan mischien dat hij dan zijn eigen goeie vriend snapt.

ja misschien kan het wel. want hun gaan mij ook nog een vechtsport leren en nu doet mijn ex vriendje weer wat normaler. het zal niet zijn zoals het was maar het is nog steeds leuk met hun alle.

ik heb een vriendje maar ik heb het helemaal met hem gehad.
nou ben ik dus donderdag met zijn beste vriend en aan aantal van mn eigen vriendinnen naar de bios geweest. Lang verhaal waarom hij meeging. Maar nu vind ik hem dus leuk. HELP

Nou, ik zou 't eerst eens uitmaken met je vriendje.