verliefd op zijn beste vriend

moet ik met zijn beste vriend daten als ik het uitmaak
  • ja
  • nee
  • als het al een maand uit is
  • als het al twee maanden uit is

0 stemmers

ik heb een geweldige bf maar laatst was ik met hem en zijn vrienden naar een feest gegaan, ik ben verliefd geworden op zijn beste vriend. Ik wil mijn bf niet kwijt maar ik vind hem niet meer leuk ofzo, ik wil vrienden blijven.
zijn beste vriend vindt mij ook leuk hij zij tegen mij dat ik geweldig was maar me niet wou stelen.

Help!!!

Ik zou er eerst eens goed over nadenken of je hem wel echt zo leuk vindt. Iemand die nog beschikbaar is, terwijl jij een vriend hebt kan heel aantrekkelijk lijken. Maar misschien vind je het achteraf wel ontzettend zonde als je het hebt uitgemaakt met je vriendje, voor iemand anders waarvan je niet eens zeker bent dat het iets zal worden. En ik denk btw ook niet dat je vriendje het erg zal waarderen als jij iets met zijn beste vriend begint. Dus of: maak het uit en doe niets, of probeer het te laten werken met je eigen vriend.

Ik denk dat je beide jongens moet laten gaan. Je vriend omdat je niet verliefd op hem bent en die beste vriend van hem omdat ze beste vrienden zijn. Dat kan misschien over een tijdje nog maar naar mijn mening moet je dat ook eerst laten.

Ik vind mijn vriendje al een tijdje niet meer leuk omdat hij zo jaloers is, maar ik wil vrienden blijven. Zijn vriend is de perfecte jongen voor me, lief, grappig, aardig, knap en niet super jaloers. ik ben door die vriend uitgevraagd om wat als vrienden te doen maar mijn bf heeft dat verboden voor hem.

Help!!

1. Vrienden worden met je ex is als een dode hond uitlaten.
  2. Als je die andere jongen echt leuk vind zou ik zeggen go for it
  3. Je risico is wel dat je ze beiden volledig verliest, maar als je dit wil nemen dan is er niets aan de hand.

Dat jouw vriend dit verbiedt vind ik eigenlijk vrij logisch. Verbieden kun je misschien nooit, maar ik had in zijn situatie ook absoluut gezegd dat ik niet wilde dat jullie af gingen spreken.

NEE.

Wie zegt überhaupt dat die vriend jou wil daten :’)