Verliefd op zijn beste vriend.

Hye allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik zal het even in het kort uitleggen…

Er is een jongen, ‘T’, en sinds december zyn we een beetje aan het daten/afspreken…
Nu hebben we best vaak ruzie gehad in die drie korte maanden en hebben we elkaar ook wel heel veel gezien.

Ik weet hoe hij is aangezien hij met veel meisjes flirt & er ook mee zoent enzo… Ik weet dat het heel stom van mezelf is maar ik ben zo verliefd op hem, afgelopen zondag hebben we seks gehad… in zijn auto…

Heel stom natuurlijk want wie gaat er nou voor de eerste keer( dit was echt mijn eerste keer ) het in de auto doen?? Hij is wel duidelijk geweest dat hij nog geen relatie wil maar gewoon rustig opbouwen enzo…

Maargoed daarna ging het berg afwaarts en hij zei dat ik hem met rust moest laten enzo…

Zijn beste vriend; ‘P’, stond meteen voor me klaar en hij vertelde me een beetje hoe ‘T’ het normaal gesproken altijd doet met zn ‘scharrels’… Hij wil altijd meteen een relatie met meisjes en rustig aan doen zit er niet in… Ik voelde me best wel gebruikt door hem en ik weet ook wel dat het mijn eigen schuld is maar toch… Ik ben verliefd…

‘P’ was heel lief voor me en we hebben echt al heel veel gepraat deze week… Hij flirt ook wel een beetje met me maar ik had zo iets van ja, het is de beste vriend van mijn ‘scharrel’ zegmaar… Dat kan ik niet maken… Maar ik merk aan mezelf ook dat ik wel gevoelens voor ‘P’ begin te krijgen…

Wat moet ik doen?

follow your heart girl

Ik zou even helemaal even niks met niemand doen. Tot rust proberen te komen en je gevoelens op een rijtje zetten, dan pas kijken of je met iemand verder wil.

Of je gaat er voor, en breekt de vriendschap tussen die twee.
Of je laat het met rust, en die twee blijven vrienden.

Ik heb ervaring, helaas. Ze waren al 12 jaar beste vrienden, bam, over.

Daar ben ik dus ook behoorlijk bang voor… Het vervelende is ook, Ze zijn beide ook bevriend met mijn ouders… Omdat myn stiefvader altijd naar de voetbal gaat en zij daar ook allebei altijd komen…

Aaahhww die ‘P’ is so lief…Als k dit nu so lees moet je die ‘T’ als een gebruiker zien en aandacht geven aan die ‘P’ :3

Ik zou je hart volgen, maar mij lijkt ‘P’ veel aardiger en een betere boy dan ‘T’
x