verliefd op (waarschijnlijk) familie

Hey,

Zoals iedereen zegt is het lastig met 13 en 16 omdat je dan zo ontwikkeld. Maar dat is ook niet helemaal te zeggen. Sommige zijn op hun elfde al redelijk ver ontwikkeld. Ik snap waar je mee zit en het is lastig maar niet onmogelijk. Ik weet niet hoe de situatie is, is hij echt 16 (of zelfs ouder) met gdrag en alles, of is hij misschien 14?
Meh dit klinkt wat ver gezocht xD

Mag ze dat zelf even ondervinden?
Misschien gaat het wel goed? misschien is het idd kalver liefde.
Misschien is zij volwassener dan hem.
Misschien misschien misschien.

Ik zou er eerst maar achterkomen of hij hetzelfde voelt als jij, anders maak je sowieso geen schijn van kans.
En het is dan geen familie.

Mijn tante bv heeft geen kinderen maar wel een neefje. van mijn ooms kant.
Mijn oom is geen directe familie van mij. Het is eigenlijk aangetrouwd. dus er is absoluut geen bloedlijn met die neef van hun. ik persoonlijk zelf vind het wel raar als ik een relatie met hem zou beginnen

Die ‘misschien’ die jij opnoemt zijn kansen van 1 op 100 of nog kleiner :’)

Nee, hij is geen familie, maar hij zal het misschien wel als ‘raar’ ervaren.

Ja tuurlijk, dat is jou mening. Maar dan alsnog is dat niet iets wat ze blijkbaar zelf wil uitvinden?
En ik ben van mening dat het maar al te goed Serieus kan op zo’n leeftijd. Ken maar genoeg mensen die al vanaf hun 13e / 14e bij elkaar zijn. heb zelf ook een relatie gehad van 5jaar vanaf mijn 14e :wink: en kan toch zeggen dat we beide op een lijn zaten

uhh, mijn zusje was 13 en haar vriend was 16 toen ze een relatie kregen en nu 5 jaar verder hebben ze nog steeds een relatie dus het kan wel gewoon :’). Dus beetje kort door de bocht dat het niet kan aangezien iedere situatie anders is.

Ik zou gewoon zijn nummer vragen, proberen kan altijd :slightly_smiling_face:
Succes!

Eh nee, dat is geen mening.
Een kans kan geen mening zijn :’)

Die kans komt ook uit de lucht vallen. Ik ken ook mensen bij wie het wel werkt! En al zou de kans 1 op 100 zijn (al vraag ik me af waar dat vandaan komt) dan zou ze zomaar die ene persoon kunnen zijn bij wie het wel werkt.

Vanuit heel veel ervaringen dus :’)
En ja, ze zou die ene kunnen zijn.
Maar ze is 12 en heeft geen nummer, dus misschien moet ze eerst maar eens daarmee beginnen voor ze zegt dat ze verliefd is.
Al was ik verder gaan spelen met mijn poppen/polly pocket/barbie

@ slak

Alsof meisjes van 13 niet verliefd kunnen zijn en alleen maar met barbies spellen :’) Beetje denigrerend om te zeggen.

OT: ik zou gewoon zijn nummer vragen, proberen kan altijd :slightly_smiling_face:

Vraag z’n nummer en kijk hoe het gaat. Ga niet meteen hopeloos ‘ik ben verliefd op jeeeee’ en dat soort dingen zeggen. Je kunt ook vaker praten, elkaar leren kennen en misschien wel over een aantal jaren meer zijn dan vrienden. Nobody knows. Je merkt meteen wat hij van het leeftijdsverschil vindt, en dat is wat telt.

Ik heb zn nummer gevraagd alleen hij heeft nog niet geantwoord. Waarom is de leeftijd eigg zo’n ramp​:joy: als hij nou 13 was geweest he… En dit een jongenssite was, zouden jullie dan hetzelfde zeggen? Ik weet niet hoe hij is ontwikkeld dat boeit me eigg ook niks :cold_sweat: maar iedereen verstaat iets anders onder ontwikkelen… Wat ik jullie wel kan vertellen dat ik al sinds mn 9e in de pt zit :flushed:
Ik ken m al 7 jaar, dus beter leren kennen hoeft niet :slightly_smiling_face: waarom ik zn nummer niet eerder heb gevraagd? Nou… dat weet ik zelf ook niet :’)

Mee eens.

Over het familieding:
Nee, jullie zijn geen familie. Zal het wel raar zijn als het nichtje van zijn neef hem opeens leuk vind? Ja, hoogstwaarschijnlijk wel.

Over de leeftijd:
Als 16jarige kijk je niet naar 13jarige als potentiële vriend/vriendin. Voor een 16jarige zijn 13jarige nog kleine kindjes, dat zal jij ook ervaren over 3 jaar. Als je nou zelf 16 was en hij 19, ging het alweer. Maar nu is hij al door een groot stuk van zijn puberteit en jij begint net. :wink:

Precies, hier dacht ik net ook al aan. Er is een grote kans dat hij je niet staan omdat je veel jonger bent. Hij gaat waarschijnlijk zometeen als hij basis/kader/tl of havo doet van school af en jij begint net. Als ik een jongen van zestien was zou ik niet naar twaalf of dertienjarigen kijken, maar eerder naar meisjes van mijn eigen leeftijd.

Zeg maar niks tegen hem in ieder geval, ik mag het niet zeggen maar doe het lekker toch, hij vindt je toch te jong.

Jij moet even minder eigenwijs zijn.

Ik wil niet heel lullig zijn, maar aan je overmatige gebruik van smileys is al te zien dat je nog jonger van geest bent dan iemand van bijvoorbeeld 16.

Dat zeg ik helemaal niet. :’)
Leer lezen.

Wel raar dat er eerst 12 en 16 jaar en 3,5 jaar verschil stond en omdat de reacties niet bevielen met het leeftijdsverschil er ineens een halfjaar eraf wordt gesmokkeld, stiekemerd.