verliefd op (waarschijnlijk) familie

heey allemaal…
ik ben verliefd :hugs:
Maar hij is misschien familie van mij… Hij is de neef van mijn neefjes… Maar niet mijn directe neef… En hij is 3 jaar ouder aub geen reacties over een te groot leeftijdsverchil!
Ik heb hem op Facebook maar ik durf zn nrr niet te vragen, haha.
Wat vinden jullie? Moet ik zn nummer vragen? Moet ik vertellen dat ik verliefd op hem ben? Wat als hij het aan zn gezin verteld en die vertellen het weer aan mijn tante en oom en die aan mn ouders?

Help me!!!

xo mij

ik ben net 13, hij is vandaag 16 geworden…

Sorry, dat vind ik een te groot leeftijdsverschil.

okeey Napoleon…Het is misschien een groot leeftijdsverschil maar er bestaan ook wel verschillen van 10 jaar… Btw ik vroeg niet of je het een groot leeftijdsverschil vind :wink:

Het leeftijdsverschil van 4 jaar valt mee. Maar jullie zitten in een hele andere levensfase. 18-22 kan bijvoorbeeld wel maar op 12 jarige leeftijd kan het niet.

Lekker puh :cold_sweat:

Ik denk dat de reactie van Napoleon heel terecht is.
Het is geen familie, aangezien jullie geen bloedverwanten zijn.
Een groter issue lijkt me inderdaad de leeftijd. 12 en 16 Kun je in principe met 10 jaar of meer verschil vergelijken aangezien je tussen je 12e en 16e enorm hoort te ontwikkelen.

ik wil liever geen reacties van te groot leeftijdsverschil ens… dat doet er nu even niet toe :wave:

Blijf lekker verliefd ofz. Maar wacht er mee… zoals iedereen zegt 12 en 16 past niet bij elkaar

Ik zal het dan ook nog maar een keer melden. 12 en 16 werkt waarschijnlijk echt niet. Plus dan is het een kalverliefde. Dus wacht er nog gewoon even mee.

En nee dat is geen familie van je

Zoals je niet wilt horen, ik vind het ook een te groot leeftijdsverschil. Het is misschien niet leuk, maar als zoveel mensen het zeggen, dan zullen ze waarschijnlijk gelijk hebben.

Idd wat hier al gezegd is. Wat moet een jongen van 16 nou met een kind van 12. Sorry dat ik het zeg maar in zijn ogen ben je maar een kleuter.

Het gaat er denk niet echt om of hij familie is want door het leeftijdsverschil zal een relatie toch niet werken. Je kan het zelf wel ontkennen en zeggen dat je hierover geen commentaar wil, maar feit is dat jij nog niet eens of net in de puberteit zit en hij al 16 is.

hij ging laatst met me flirten enzo… Dus ik snap eigenlijk jullie commentaar niet… en btw ik ben net 13 :wink: foutje in de tekst, zou t ff wijzigen… maar jaah… Ik krijg geen antwoord op mijn vraag of ik zn nummer moet vragen en t hem moet vertellen

Eerlijk gezegd zie ik dat wel als familie. Maar ligt er natuurlijk aan hoe jij dat ziet, sommigen vinden achterneef al geen familie meer. Weet je zeker dat je verliefd bent?

Ik weet cker dat ik verliefd ben jah… Maar is het raar om zn nummer te vragen… :flushed:

stop allemaal svp van leeftijdsverschil want dat weten we nu wel

Ik weet nu niet precies wat je wilt horen. IEDEREEN zegt ja het is raar. En toch heb je geen antwoord op je vraag vind je. Volgens mij weet je al precies wat je wilt horen en als wij iets anders zeggen zint het je niet… Tja dan kunnen wij ook niet helpen.

Als je geen reacties over de leeftijd wil moet je de leeftijd ook niet vermelden.

Ik weet niet hoe jullie relatie is dus kan ik ook niet voor je beslissen of het raar is om zijn nummer te vragen.

Oh, grappig dat je er pas na 5 uur achterkomt dat je 13 bent ipv 12 :’)

Iig, blijf lekker zwijmelen maar doe er niks mee.
Ben het eens met de rest over het leeftijdsverschil,
maar sowieso klink je niet echt verliefd.
En ik weet hoe meiden op die leeftijd denken,
dus kan ik je ook wel 99% zeker vertellen dat je dat niet bent.

eerst zeg je dat je 12 bent en daarna 13? right :’)
zoals er al gezegd is, ik vind het leeftijdsverschil te groot aangezien jullie in een andere leeftijdsfase zitten, en zoals hierboven wordt gezegd, als je geen reacties wilt over je leeftijd, moet je dat ook niet in bp zetten.
hij is geen directe familie van je dus dat kan gewoon, maar ik zal het maar gewoon laten zitten.

Je bent verliefd op hem maar je hebt niet eens zijn nummer?

Misschien moet je eerst eens een poging wagen hem beter te leren kennen i.p.v. zoals een typische 12 jarige te gaan verkondigen dat je “verliefd” bent op iemand die je waarschijnlijk nog maar een paar keer gesproken hebt.

Laat het gewoon en wacht tot je iemand vindt van je eigen leeftijd, bespaart je een hoop gedoe. Trust me, aan je reacties te zien betwijfel ik het dat hij jou qua mentaliteit op hetzelfde niveau gaat zien.