Verliefd op vriendje van nichtje. wat nu?

----

Vervelend voor je, maar ik denk dat je hem toch zult moeten vergeten.
Ik denk dat de kans klein is dat hij nu wel voor je zal kiezen, aangezien hij toen ook voor haar heeft gekozen.

Dat kan ik dus echt niet, dat probeer ik al een paar maanden…
Maar hij en ik zijn nu weer bevriend en ik en me nichtje zijn weer zo close als eerst .

Wat wil je horen dan? “Stook tussen hem en je nichtje en zorg dat hij weer voor jou kiest?”
Denk dat je dat sowieso niet gaat lukken en een andere keuze dan hem vergeten heb je dus gewoon niet. Vind ook niet dat je het kunt maken tegenover je nichtje, maar dat terzijde.

Het lijkt nu het einde van de wereld, maar je komt er echt wel overheen. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, en zoek minder contact met hem, dan gaat het echt vanzelf.

ik ken het zoiets heb ik ook gehad! het is echt heel kut, maar je zal het toch moeten accepteren, hoe moeilijk het ook is! ga gewoon met je vriendinnen leuke dingen doen, en probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen! zoek dus gewoon een afleiding!
xx

Klinkt een beetje als hoe de wind waait.

Vergeet hem. Hij heeft zijn keuze gemaakt.

okee goed punt,
maar ik verwacht ook niet dat ze gaan trouwen later. op een gegeven moment gaan ze wel uit elkaar. dan heb ik een ‘kans’ maar tegenover m’n nichtje kan ik het echt wel maken, zei deed precies hetzelfde namelijk dus daar kan ze niet veel over zeggen.

okee goed punt,
maar ik verwacht ook niet dat ze gaan trouwen later. op een gegeven moment gaan ze wel uit elkaar. dan heb ik een ‘kans’ maar tegenover m’n nichtje kan ik het echt wel maken, zei deed precies hetzelfde namelijk dus daar kan ze niet veel over zeggen.

Tegen die tijd heb jij allang een andere jongen die je leuk vind, ookal denk je nu van niet.

Dus omdat zij het deed mag jij het ook :’) Wat een eerlijke reden. Vergeet die jongen toch gewoon.

Ik maak uit jouw verhaal op dat zij eerst met hem had, dus dan ben jij hiermee begonnen. Dus nee, dan vind ik dat je dat nog steeds niet kunt maken.

waarna ze mij hetzelfde flikte.

Dit is puber gedrag. “ZIJ DOET HET OOK, DUS IK MAG HET OOK”. Dat is namelijk helemaal niet zo. Ken je grenzen, wees blij voor hem en je nichtje. :slight_smile:

volgens mij kom ik echt over als een spook, zo bedoel ik het natuurlijk niet :stuck_out_tongue:
Ik ga niet stoken, ik ga hem niet afpakken, maar als ze uit elkaar gaan houd niks me toch tegen om het te proberen? Ik ben natuurlijk blij om ze zo happy te zien maar zeg nou zelf, ze gaan vast niet trouwen later. :stuck_out_tongue:

Zij kon ook gedacht hebben; zij deed het, dus doe ik het terug.
Kom op zeg, hoe oud ben je? Er zijn genoeg jongens, zoek gewoon iemand anders.

Maar ga er in hemelsnaam niet vanuit dat het uitgaat. En hoe kan jij nou bepalen of ze niet gaan trouwen? Ik ken een koppel die 13 waren en later zijn getrouwd. En nog steeds samen,

‘gewoon iemand anders zoeken’ gaat niet zo makkelijk.
maarja, bedankt voor je reactie’s.