Verliefd op vriendje van mijn zus

Ik ben al een tijdje verliefd op iemand uit de klas van mijn zus.
Ik weet dat zij erop was maar ik weet niet of het nog steeds zo is.
Ik wil heel graag weten of hij mij leuk vind.
Tips?

Hoe goed is je relatie met je zus? Je zou een gesprek met haar erover kunnen hebben als jullie een goede band hebben met elkaar…
Spreek je veel met hem of heb je nooit met hem gesproken? Anders moet je proberen een keer met hem te gaan praten en gewoon een beetje laten zien wat je voor hem voelt!

Ik zou het eerst maar eens bespreken met je zus, want je wilt geen ruzie om een jongen met je zus. Trust me, been there done that. Als het blijkt dat je zus nog gevoelens voor hem heeft: afblijven!

Ik heb al een x met haar gepraat maar ze zei dat de gevoelens over waren. Ik weet niet zeker of de gevoelens echt over zijn.

hm… eerlijk gezegd zou ik het risico niet nemen. Maar dat moet je zelf weten. Spreek je die jongen veel?

nah niet echt veel wel op msn en facebook. als we van les wisselen en we komen elkaar tegen en dan lacht hij naar me. en ik zit weleens bij hem aan tafel met de pauzes

Zeg haar gewoon dat jij hem ziet zitten en of zij het erg zou vinden als je hem beter leert kennen? Ik lees trouwens dat je niet echt veel contact met hem hebt, ik snap ook niet waarom je daarvoor dan het risico zou willen nemen dat je je zus rot doet voelen.

Dan is het toch niet haar vriendje?..

:face_with_raised_eyebrow:

Nee, dat is echt een no-go.

(haha ik moet gelijk denken aan het liedje ‘zusje van mijn zus’ van kinderen voor kinderen, dat luisterde ik vroeger altijd)

maar inderdaad, zoek afleiding en vergeet het. stel dat het ooit uit zal gaan tussen hem en je zus, dan nog zal het nooit echt een optie zijn denk ik.

Ik ook! Ik luister die nu nog steeds wel eens, haha. KvK blijft gewoon leuk (’:

Ik zou het eerst aan je zus vragen of ze hem nog leuk vindt en dan gewoon wat met hem praten fzo?

ik moet nu denken aan die verhaal ; Dagboek ik heb een geheim@GS

nee nee nee, wss zegt je zus dan alleen dat ze niets voor hem voelt zodat jij het wel kan, maar als je twijfelt of whatever gewoon No-Go

Dat dus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar, draai de rollen eens om. Wat nou als je zus degene was die verliefd was op jouw vriendje? Dan zou jij het niet leuk vinden denk ik.
Ik zou het in ieder geval niet echt leuk vinden.

neee, komop nou. Dat is in mijn ogen net zoiets als de ex van je besste vriendin, het is echt niet leuk voor je zus als je ineens iets met hem krijgt.