Ik heb een vriendengroep met een aantal jongens en meiden er in, maar ga voornamelijk om met 1 meisje en 1 jongen daarvan, maar nu ben ik hem steeds leuker gaan vinden en heb het idee dat hij mij ook leuk vindt. Zijn een aantal dingen waarom ik dat denk, voornamelijk omdat hij me vaak plaagt en ook als we in een groep staan vertelt hij die plagerige grapjes ook aan onze vrienden en verder als we aan tafel tegen over elkaar zitten zet hij vaak zijn been tegen mijn been bijvoorbeeld…
Ik was er laatst bijna zeker van dat hij mij ook leuk vond. Hij was opeens wel heel duidelijk met zijn signalen, toen we met een aantal vrienden op vakantie waren en dan zat hij savonds ook echt stiekem een beetje te voetjevrijen zegmaar:p. En ook had een andere vriend van ons gezegd dat hij het idee had dat we elkaar leuk vonden (niet precies in die woorden). En toen zei hij ook tegen mij waar de rest bij zat; je hebt mn nummer he dus je kan altijd bellen
Maar als ik met hem alleen ben (hij kwam vanavond bij me eten), dan is hij heel anders… We kunnen super leuk kletsen over vanalles en nog wat, maar maakt hij die grapjes niet en is hij veel minder uitbundig dan wanneer we met een groep zijn… Vind hij me nu juist leuk? En heeft iemand tips over hoe ik het aan kan pakken? Want we zijn altijd samen met onze vriendengroep, en als we alleen zijn lijkt hij dus een soort van dicht te klappen ofzo… En ik wil ook niet een blauwtje lopen en de vriendschap verpesten!